شناسه خبر : 47947
تاریخ انتشار : 1399/01/27 12:20
افت 37 درصدی فروش خودرو در آلمان

افت 37 درصدی فروش خودرو در آلمان

میزان فروش خودرو در آلمان در سومین هفته از ماه جاری میلادی 37.7 درصد کاهش یافته است.

وزارت حمل و نقل آلمان به تازگی با انتشار بیانیه و گزارش جدید از افت شدید تقاضای مشتریان برای برای خرید خودرو در بازار این کشور خبر داده و خاطر نشان کرده که در سومین هفته از ماه جاری میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰ تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا میزان فروش خودرو در آلمان کاهشی ۳۷.۷ درصدی را تجربه کرده است؛ رقمی که تاکنون در تاریخ این کشور بزرگ صنعتی در اروپا که بدون شک یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود، سابقه نداشته است.

بر اساس این بیانیه که در وبسایت dsf آمده است، به نظر می‌رسد که با توجه به تداوم روند صعودی شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در کشورهای مختلف از جمله آلمان، این رقم بیشترین میزان کاهش نبوده و انتظار می‌رود این کشور در ماه‌های آتی افت شدیدتری را در میزان تقاضا و فروش خودرو تجربه کند.

سوبارو تنها برند خارجی در آلمان بوده که در این بازه زمانی رشدی مثبت ۱.۶ درصد معادل سهم ۰.۲ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. در صورتیکه بسیاری دیگر از برندهای برتر و محبوب در این کشور همچون لکسوس با کاهشی منفی ۲.۸ درصدی و آلفارومئو با کاهشی منفی ۶۳.۲ درصدی مواجه شده اند.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی