شناسه خبر : 47863
تاریخ انتشار : 1399/01/26 16:48
پیش‌بینی نفت 45 دلاری از سوی گازپروم نفت روسیه

پیش‌بینی نفت 45 دلاری از سوی گازپروم نفت روسیه

مدیرعامل شرکت گاز پروم نفت روسیه: توافق کاهش عرضه نفت اوپک پلاس، قیمت نفت را افزایش نخواهد داد، اما اگر جامعه جهانی بتواند شیوع ویروس کرونا را کنترل کند، به احتمال زیاد قیمت به 40 تا 45 دلار در هر بشکه خواهد رسید

الکساندر دیوکوف، مدیرعامل شرکت گاز پروم نفت روسیه، گفت: توافق اوپک پلاس برای کاهش عرضه نفت به بازار جهانی، نخواهد توانست قیمت را با سرعت افزایش دهد، اما در صورتی که جامعه جهانی بتواند شیوع ویروس کرونا را کنترل کرده و کاهش دهد، به احتمال زیاد، قیمت به 40 تا 45 دلار در هر بشکه افزایش خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به نتایج توافق اخیر، نباید توقع داشته باشیم قیمت نفت، با سرعت افزایش یابد، ما هنوز معتقدیم که در سه ماهه دوم سال جاری، شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد، اما امیدواریم که برداشته شدن محدودیت‌های اجتماعی و اقتصادی مربوط به ویروس کرونا، و از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، در فصل تابستان، باعث خواهد شد که قیمت تا فصل پاییز به محدوده قبل از بحران خود، بازگردد.

دیوکوف، تاکید کرد: احتمالا تا پایان سال جاری، قیمت نفت به 45 دلار در هر بشکه افزایش خواهد یافت و چشم انداز مثبتی پیش رو است. به گفته این مقام روس، توافق اوپک پلاس، روی رقم‌های ثابت بسته نشده و بر اساس شرایط بازار، قابل تغییر است. وی تاکید کرد: شرکت گاز پروم نفت برای هر شرایطی در بازار آمادگی دارد.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی