شناسه خبر : 46688
تاریخ انتشار : 1399/01/14 17:17
اذعان پمپئو به ادعای بدون مدرکش علیه ایران

اذعان پمپئو به ادعای بدون مدرکش علیه ایران

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ خبرنگاری که از او پرسید شما به اطلاعات گمراه کننده (درباره کرونا)، مشخصا از ایران، روسیه و چین اشاره کردید، آیا شما مدرکی درباره آمار جان باختگان [در این کشورها] دارید؟ گفت: چیزی در این باره ندارم که به شما بگویم.

به نقل از سایت وزارت امور خارجه آمریکا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگارانی از منطقه شرق آسیا و حوزه اقیانوس آرام به پرسش‌های آن‌ها که عمدتا به موضوع شیوع ویروس کرونا اختصاص داشت، پاسخ داد. او در پاسخ خبرنگاری که از او پرسید شما به اطلاعات گمراه کننده، مشخصا از ایران، روسیه و چین اشاره کردید، آیا شما مدرکی درباره آمار جان باختگان [در این کشورها] دارید؟ گفت: چیزی در این باره ندارم که به شما بگویم.

او در ادامه مدعی شد: ما می‌بینیم که مطبوعات آزاد در این باره گزارش می‌دهند. ما در آمریکا آنچه را در ایالت‌ها و شهرستان‌ها رخ می‌دهد، دنبال می‌کنیم. ما گزارش صحیح ارائه می‌کنیم. ما این اطلاعات را با جهان به اشتراک می‌گذاریم. مهم است که هر کشوری اطلاعات خود را با دیگران در میان بگذارد. هر چه این اطلاعات بیشتر باشد، تکنسین‌ها و کادر درمانی و دانشمندان و محققان بهتر قادر خواهند بود به راه حلی برای این بحران دست یابند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی