شناسه خبر : 46534
تاریخ انتشار : 1399/01/12 22:34
چهار میدان اصلی میوه و تره بار تهران 13 فروردین باز هستند

چهار میدان اصلی میوه و تره بار تهران 13 فروردین باز هستند

به گفته مدیر عامل سازمان مدیریت شهرداری تهران، چهار میدان میوه و تره بار جلال آل احمد در پهنه مرکزی، شهید لواسانی در پهنه شمالی، میدان بهمن در پهنه جنوبی و صادقیه در پهنه غربی تهران، از ساعت 8 صبح تا 13/5 چهارشنبه 13 فروردین دایر خواهند بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: به منظور استمرار خدمات رسانی به شهروندان، فردا (۱۳ فروردین ماه) چهار میدان اصلی تهران باز هستند. به گزارش شامگاه سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد گفت: این میادین از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر مشغول به کار خواهند بود. وی گفت: با وجود اعلام قبلی مبنی بر تعطیلی تمامی میادین میوه و تره بار، تصمیم گرفتیم چهار میدان اصلی در چهار پهنه تهران، فردا باز و مشغول به کار باشند.

به گفته وی، چهار میدان میوه و تره بار جلال آل احمد در پهنه مرکزی، شهید لواسانی در پهنه شمالی، میدان بهمن در پهنه جنوبی و صادقیه در پهنه غربی تهران، از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر چهارشنبه ۱۳ فروردین دایر خواهند بود. پیش از این اعلام شده بود که به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا، میادین میوه و تره بار در روز طبیعت (۱۳فروردین بسته است). شهر تهران بیش از ۲۴۰ میدان میوه و تره بار فعال دارد.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی