شناسه خبر : 45828
تاریخ انتشار : 1399/01/04 12:10
فرمان ستادکل نیروهای مسلح به ارتش برای رزمایش بیولوژیک/ تجهیز بیمارستان 2هزار تخت‌خوابی ظرف 48 ساعت

فرمان ستادکل نیروهای مسلح به ارتش برای رزمایش بیولوژیک/ تجهیز بیمارستان 2هزار تخت‌خوابی ظرف 48 ساعت

امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از فرمان ستادکل نیروهای مسلح برای انجام رزمایش بیولوژیک خبر داد.در فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستادکل، موضوع رزمایش برای آمادگی حمله بیولوژیک...

امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری قرارگاه پدافند زیستی ارتش، از فرمان ستادکل نیروهای مسلح برای انجام رزمایش بیولوژیک خبر داد و گفت: در فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستادکل، موضوع رزمایش برای آمادگی حمله بیولوژیک احتمالی مطرح شده بود. نیروی زمینی و پدافند ما در حال انجام این اقدامات هستند اما با توجه به تعریف رزمایش که کسب آمادگی برای آینده است، در 21 استان اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: ظرف دو روز گذشته ستادکل دستور دیگری صادر کردند که امروز به فرمانده نیروی زمینی ارتش با توجه به ظرفیت‌های این نیرو و توانمندی‌هایشان ابلاغ می‌شود. دستور این است که با استفاده از توانمندی‌های نیروی زمینی یک نقطه مناسب در شهر تهران انتخاب شود و یک مجتمع بیمارستانی 2000 هزار تخت‌خوابی ظرف 48 ساعت آماده کنند لذا این دستور در حضو خبرنگاران و رسانه‌ها به نیروی زمینی ارتش و امیر حیدری ابلاغ می‌شود.

امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی نیز پس از ابلاغ این فرمان، در نشست خبری اظهار داشت: در اجرای اوامر امیر سیاری که به بنده ابلاغ فرمودند پاسخ ما چشم است و با بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه نیروی زمینی امتثال امر خواهیم کرد و از درگاه خداوند مسئلت داریم از این آزمون بزرگ موفق بیرون بیاییم.

به گزارش تسنیم، ساعت 10 روز چهارشنبه از این اقدام ارتش در تهران رونمایی خواهد شد.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی