شناسه خبر : 45272
تاریخ انتشار : 1398/12/25 22:54
آغاز واریز حقوق اسفند کارکنان دولتی از امشب

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

آغاز واریز حقوق اسفند کارکنان دولتی از امشب

از امشب تا فردا شب سازمان برنامه و بودجه کشور 24 هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر از برنامه ریزی‌های دولت برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بخش زیادی از برنامه‌های دولت بر این مبناست که با ترفند‌های بهداشتی از ابتلای به این بیماری جلوگیری شود و همچنین در صورت ابتلا چطور آن را شکست دهیم. بیشتر بخوانید: غرب تهران و بارش بادمجان از آسمان! +فیلم وی افزود: تاکنون یک هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت غیر از ردیف‌های بودجه‌ای پرداختیم. ۵۳۰ میلیارد تومان به ستاد ملی کرونا و مابقی را به دانشگاه‌ها و ستاد مقابله با کرونا در تهران اختصاص دادیم.

نوبخت گفت: دیروز توانستیم وارد قرارگاهی شویم که صنعت پوشاک ما برای تولید ۱۱۰ هزار دست البسه برای پزشکان و پرستاران را آماده کنند. رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور کارانه‌ های پرستاران که از طریق سازمان بیمه سلامت تامین می‌شد را با پرداخت مطالبات آن‌ها واریز کرد. نوبخت ابراز کرد: به دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مصارف مالی اختیار کافی را داده ایم تا کادر درمانی را تجهیز کنند. این مقام مسئول به تسویه ۱۰۰ درصد مطالبات کادر درمانی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور تاکید دارد که برای ارتقای بهداشت و درمان در تامین مالی کادر درمانی کم گذاشته نشود.

نوبخت گفت: پرداخت بودجه ها و اعتبارات به جمعیت درگیر هم باز می گردد. رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: مشاغل مختلفی درگیر آسیب ویروس کرونا شده اند که مشمول تولیدکنندگان، مجتمع های تفریحی، صنایع دستی، اغذیه فروشی ها و کفاشی ها و ... هستند. بسته های مختلفی از جمله ۱۰ امتیاز مالیاتی برای این افراد در نظر گرفته شده است. این مقام مسئول تاکید کرد: از امشب تا فردا شب سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد.

 


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی