شناسه خبر : 44045
تاریخ انتشار : 1398/12/11 15:49
توصیه همتی به مدیران بانکی مراعات اشخاص در تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها

توصیه همتی به مدیران بانکی مراعات اشخاص در تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر برخی از کسب‌کارهای کشور، از مدیران بانکی درخواست کرد که وضعیت اشخاص حقیقی و حقوقی را در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها مراعات کنند.

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در خصوص شرایط ناشی از شیوع کرونا تاکید بر دو نکته را خطاب به مدیران و همکاران بانکی خود ضروری می‌دانم. این روزها، علی‌رغم ریسک فعالیت در شعب بانک‌ها، شاهد تلاش و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم خصوصاً در شعب بانک‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مردم عزیزمان قطعا قدر تلاش این عزیزان را می‌دانند. من نیز به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل‌های بهداشتی بابت تلاش‌های آن‌ها، قدردانی می‌کنم.

 این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای کشور، که ممکن است کاهش عایدی برخی واحدها، صنوف و حتی اشخاص حقیقی را در پی داشته باشد؛ به  مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می‌شوند را در نظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی