شناسه خبر : 43513
تاریخ انتشار : 1398/12/05 17:40
شکایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس

شکایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس

باشگاه فوتبال سپاهان و سرمربی تیم فوتبال این تیم از محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس به دادگاه رسانه شکایت کردند. این شکایات به صورت جداگانه در دو دادگاه کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه از انصاری فرد به ثبت رسیده است.

بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ دیدار دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیستم روز گذشته (یکشنبه ۴اسفندماه) و از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه باید برگزار می‌شد.  با تجمع هواداران سپاهان مقابل هتل محل اقامت بازیکنان سپاهان و اعتراض به عدم حضور آن‌ها در ورزشگاه، کاروان سپاهان دیرتر از زمان معمول به ورزشگاه رسید تا با خروج پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه این بازی برگزار نشود.

پس از این اتفاق مدیرعاملان دو باشگاه مصاحبه های داشتند که در یکی از این مصاحبه ها محمد حسین انصاری‌فرد، امیر قلعه‌نویی را دروغگو خطاب کند. پس از این مصاحبه که در شبکه دو سیما انجام شد، باشگاه سپاهان و همچنین امیر قلعه نویی با شکایت از انصاری فرد خواستار پاسخگویی او به اتهاماتی که به آن‌ها وارد کرده، شدند. این شکایات به صورت جداگانه در دو دادگاه کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه از انصاری فرد به ثبت رسیده است. سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را تایید کرد.


ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی