شناسه خبر : 43295
تاریخ انتشار : 1398/12/03 13:14
خوشحالی صهیونیست‌ها از لغو حضور نماینده مدافع کودکان فلسطینی در شورای امنیت

خوشحالی صهیونیست‌ها از لغو حضور نماینده مدافع کودکان فلسطینی در شورای امنیت

دیپلمات‌های صهیونیستی از اقدام بلژیک در لغو دعوت از نماینده انجمن بین‌المللی حقوق کودکان فلسطینی به شورای امنیت سازمان ملل،‌ حمایت و ابراز خرسندی کردند.

 کشور بلژیک که از «برد باکر» نماینده انجمن بین‌المللی حقوق کودکان فلسطینی برای سخنرانی در شورای امنیت در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی دعوت کرده بود، دعوتش را پس گرفت. این اقدام خوشحالی دیپلمات‌های صهیونیستی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری «معا»، پس از آنکه بلژیک دعوت خود را از نماینده انجمن بین‌المللی حقوق کوکان فلسطین پس گرفت، تلوزیون صهیونیستی‌ «مکان» به نقل از برخی منابع دیپلماتیک صهیونیستی گزارش کرد که این منابع از شنیدن این خبر ابراز خرسندی کرده‌اند. این در حالی است که دعوت برد باکر به شورای امنیت سازمان ملل، پیشتر خشم مقامات صهیونیستی را برانگیخته بود.

رژیم صهیونیستی با این بهانه که انجمن یادشده با «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» در ارتباط است، سفیر بلیژیک را فراخوانده بود. در عین حال برد بارکر تاکید کرده بود که این دعوت به دنبال فشارهای سیاسی لغو شده است.

در همین خصوص، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در گفت‌و‌گو با پدر «مالک عیسی» کودک فلسطینی نُه ساله و یکی از ده‌ها کودکی که قربانی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان شده است، گزارش کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی چشم چپ مالک عیسی را که در حال بازگشت از مدرسه بود با گلوله پلاستیکی هدف قرار دادند که به دنبال این اقدام، مالک عیسی قدرت بینایی چشم چپش را از داده است.



کودک مجروح فلسطینی

کودک مجروح فلسطینی





فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی