شناسه خبر : 43230
تاریخ انتشار : 1398/12/02 15:31
حضور مردم پاسخی محکم به ناکارآمدی پروژه فشار حداکثری

نورنیوز بررسی کرد؛

حضور مردم پاسخی محکم به ناکارآمدی پروژه فشار حداکثری

شکست سنگین دشمنان ایران اسلامی بیشتر از آن جهت است که آنان همواره در محاسبات خود درباره ملت ایران اشتباه کرده و برآورد درستی از میزان دلبستگی مردم به این انقلاب و نظام ندارند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیام‌های زیادی برای کسانی که اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را نمی‌پسندند داشت.

مردم ایران طی سه سال گذشته با شدیدترین و گسترده‌ترین حجم دشمنی از سوی محور غربی ـ عربی ـ صهیونیستی مواجه بوده و یک جنگ تمام عیار هیبریدی را علیه خود تجربه کرده است.

این جنگ تمام عیار ابعاد گوناگونی را با هدف فشار حداکثری بر مردم ایران در بر گرفته که از آن جمله می‌توان به تحریم‌های شدید اقتصادی، تهدیدات نظامی ـ امنیتی، جنگ ادراکی گسترده در بستر رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، سامان‌دهی آشوب و اغتشاشات داخلی، تحرکات دیپلماتیک، ترور و... اشاره کرد.  

اتفاقات سال جاری که در هر کشوری قابلیت وقوع دارد نیز به بهانه‌ای برای مایوس کردن مردم از ادامه راه خود در مسیر مقاومت و پیشرفت و کاهش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد تا دشمنان ملت ایران، آغاز گام دوم انقلاب اسلامی را به کام مردم تلخ کنند.

همه این تلاش‌ها اما با «حضور مردم» در عرصه‌هایی چون تشییع پرشکوه شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن و انتخابات مجلس عملا با شکست مواجه شد.

این شکست سنگین دشمنان ایران اسلامی بیشتر از آن جهت است که آنان همواره در محاسبات خود درباره ملت ایران اشتباه کرده و برآورد درستی از میزان دلبستگی مردم به این انقلاب و نظام ندارند.

نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دموکراتیک‌ترین نظام‌های سیاسی در دنیا، بیشترین پشتوانه مردمی را داشته و از این جهت با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست. یک نمونه بارز آن چگونگی حضور مردم در جشن سالیانه پیروزی انقلاب و نیز مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

این در حالی است که طی 41 سال گذشته، نظام سلطه هر آنچه در توان داشته‌ علیه ملت ایران بکار برده تا بلکه این مردم را از مسیر به حق خود منحرف و منصرف کند، اما آنچه تاکنون نصیب آنان شده، شکست‌های پی‌درپی در عرصه‌های مختلف از این مردم است که همین مسئله عصبانیت دشمنان را به دنبال داشته است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی