شناسه خبر : 42994
تاریخ انتشار : 1398/11/29 16:52
آغاز ثبت‌نام دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت مترو برای خبرنگاران از شنبه

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهر تهران اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت مترو برای خبرنگاران از شنبه

نظرات آغاز ثبت‌نام دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت مترو برای خبرنگاران از شنبه سال‌هاست شهروندان تهرانی باید برای ورود به محدوده طرح ترافیک مجوز اخذ کنند؛

 به گزارش نورنیوز- شرایط این امر در سال‌های اخیر تغییراتی کرد و سبک ارائه مجوز از توزیع برچسب‌هایی که شیشه‌ خودروها چسبانده می‌شد به صدور آی‌دی کارت و در ادامه به صورت کنترل هوشمند تغییر یافت. اکنون طبق روال سال‌‌های گذشته زمانی برای ثبت‌نام خبرنگاران و سایر سهمیه‌بگیران تعیین شده است. بر این اساس زمان ثبت‌نام دریافت مجوز طرح ترافیک سال 99 برای خبرنگاران از اول تا پانزدهم اسفند خواهد بود و آنها می‌توانند در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند. برای سایر ارگان‌ها و سهمیه‌بگیران نیز نامه‌نگاری خواهیم کرد تا از اواسط اسفند، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. به گفته عمار سعیدیان‌فر؛مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهر تهران، امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است.

عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده‌اند اما با این حال باید مدارک خود اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار ، بیمه خبرنگاری یا 10 اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند. سعیدیان‌فر همچنین با بیان اینکه خبرنگاران تا پایان اسفند ماه مهلت دارند، از طریق سامانه تهران من نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود جهت دریافت طرح ترافیک ٩٩ اقدام کنند، تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت مترو نیز باید در مهلت زمان اعلام شده ( سوم لغایت پایان اسفند ماه) در سامانه « تهران من» ثبت نام کنند. وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سهمیه‌های سال جدید خبرنگاری تخصیص پیدا نکرده، سهمیه‌های سال قبل آنها معتبر خواهد بود. مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک اظهار کرد: سه‌ درصد کل سهمیه‌های مجاز به ورود محدوده طرح ترافیک مربوط به افراد خاص است که دو‌ سوم آن به خبرنگاران اختصاص خواهد یافت.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی