شناسه خبر : 41459
تاریخ انتشار : 1398/11/10 20:55
پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در حال بررسی است

دادستان کل کشور اعلام کرد:

پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در حال بررسی است

موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی و چگونگی رسیدگی به آن در حال بررسی است ، در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و به لحاظ پیچیدگی موضوع باید کارشناسان در باره آن نظر جامع بدهند.

به گزارش نورنیوز-حجت الاسلام محمدجعفر منتظری،روز پنج شنبه درگفت و گویی کوتاه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این موضوع در سازمان قضایی نیروهای مسلح در حال بررسی است و زمانی که تحقیقات به پایان رسید به اطلاع مردم خواهد رسید. حجت الاسلام منتظری افزود: در حادثه تاسف انگیز سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که منجر به جان باختن عده ای از هموطنان عزیز و هم‌نوعان غیر ایرانی شد، دستورات لازم برای بررسی سریع و با دقت داده شده است و تحقیقات کامل برای شناسایی کلیه علل و عوامل این حادثه انجام می شود.

دادستان کل کشور در خصوص بازگشت «امیر تتلو»، خواننده ای که در ترکیه بازداشت شده است نیز گفت: فعلا منتظر باشید. امیرحسین مقصودلو معروف «تتلو» به درخواست پلیس اینترپل ایران و با همکاری پلیس ترکیه بازداشت شده است. به درخواست مرجع قضایی، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی امیرحسین مقصود لو(تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد.در نهایت فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.تتلو در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت دارد.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی