شناسه خبر : 40051
تاریخ انتشار : 1398/10/24 18:59
بیش از 70 تجمع در اعتراض به ترور سردار سلیمانی، در آمریکا برگزار می‌شود

بیش از 70 تجمع در اعتراض به ترور سردار سلیمانی، در آمریکا برگزار می‌شود

گروه‌های ضد جنگ در آمریکا در اعتراض به ترور سردار قاسم سلیمانی قصد دارند بیش از 70 تجمع اعتراضی را در سراسر آمریکا از جمله مقابل کاخ سفید و برج ترامپ در شیکاگو برگزار کنند.

 به گزارش نورنیوز-بیش از 70 تجمع در اعتراض به ترور سردار سلیمانی، در آمریکا برگزار می‌شود گروه‌های ضد جنگ در آمریکا در اعتراض به ترور سردار قاسم سلیمانی قصد دارند بیش از 70 تجمع اعتراضی را در سراسر آمریکا از جمله مقابل کاخ سفید و برج ترامپ در شیکاگو برگزار کنند. بیش از 70 تجمع در اعتراض به ترور سردار سلیمانی، در آمریکا برگزار می‌شود سازمان‌‌ها و گروه‌های ضد جنگ در آمریکا در اعتراض به ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی قصد دارند روز شنبه 70 تجمع اعتراضی را در سراسر آمریکا برگزار کنند.

به نوشته وبگاه «هیل» این تجمعات اعتراضی از سوی برخی سازمان‌ها و فعالان ضد جنگ در آمریکا از جمله «Act Now to Stop War» و «ANSWER» برنامه‌ریزی شده است. قرار است معترضان مقابل «کاخ سفید»، «میدان تایمز»، «برج ترامپ» در شیکاگو و نیز «برندربرگ گیت» در برلین در آلمان تجمعات اعتراضی در واکنش به اقدام تروریستی بامداد جمعه آمریکا برگزار کنند. تروریست‌های آمریکا در اولین ساعات بامداد جمعه سردار سپهبد سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشد الشعبی را نزدیک فرروگاه بغداد هدف حمله پهپادی قرار دادند.

به نوشته وبگاه هیل، گروه ضد جنگ انسر (ANSWER) در وبگاه خود در این رابطه نوشت: «هدف قرار دادن و ترور یک فرمانده ارشد ایران سر آغاز یک جنگ است. اگر مردم آمریکا برای متوقف کردن آن قیام نکنند، این جنگ تمام منطقه را درگیر خواهد کرد و می‌تواند به سرعت به یک درگیری جهانی با دامنه غیرقابل پیش بینی و پیامدهای وخیم‌تر بالقوه مبدل شود.»

تاکنون صدها نفر علاقه‌مندی خود را برای شرکت در این تجمع اعتراضی در مناطق مختلف آمریکا در فیسبوک اعلام کرده اند. این تظاهرات اعتراضی در حالی صورت می‌گیرد که دولت آمریکا از عملیات تروریستی روز جمعه خود دفاع کرده و بدون ارائه هیچگونه مستنداتی مدعی شده که سردار سپهبد سلیمانی قصد طراحی عملیات علیه نیروهای آمریکا در منطقه را داشته است. خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز از برگزاری تظاهراتی در شهر «ماساچوست» در آمریکا علیه اقدام تروریستی دولت ترامپ در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی خبر داد. ترور و شهادت سردار سپهبد سلیمانی به‌دست تروریست‌های آمریکا در بغداد، با واکنش گسترده مقامات، کارشناسان و رسانه‌های بین‌المللی مواجه شده است.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی