شناسه خبر : 38743
تاریخ انتشار : 1398/10/08 22:44
رژیم صهیونیستی از حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی استقبال کرد

رژیم صهیونیستی از حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی استقبال کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با استقبال از حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در عراق، این اقدام واشنگتن را یک «نقطه عطف» توصیف کرد.

به گزارش نورنیوز، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از حمله ارتش آمریکا به مواضع الحشد الشعبی عراق استقبال کرد و آن را اقدامی در تقابل با ایران توصیف کرد. کاتص در توییتر نوشت: «بیانیه پنتاگون مبنی بر اینکه نیروهای ایالات متحده در پاسخ به حمله به نیروهای ائتلاف، به ۵ مرکز سازمان حزب‌الله در عراق و سوریه حمله کرده‌اند، یک نقطه عطف در برابر عملکرد نیروهای مورد حمایت ایران است.»

وی افزود: «اگر ایرانی‌ها در فهم ماهیت و قدرت ایالات متحده خطا کنند، ضرباتی خواهند خورد که هرگز نظیر آن را نخورده‌اند.» جنگنده‌های ارتش آمریکا ساعتی پیش چند مقر گردان‌های حزب‌الله الحشد الشعبی را بمباران کردند. پنتاگون با صدور بیانیه‌ای این حمله را تأیید کرده است. (جزئیات بیشتر) هرچند این اولین بار است که آمریکا رسما مسئولیت حمله به پایگاه‌های الحشد الشعبی را بر عهده می‌گیرد، اما این اولین حمله به این پایگاه‌ها نیست. در ماه‌های اخیر مواضع الحشد الشعبی عراق، بارها هدف حملات هواپیماهای ناشناس قرار گرفته است. پیش از این نمایندگان پارلمان عراق گفته بودند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده این حملات قرار دارند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی