شناسه خبر : 35598
تاریخ انتشار : 1398/09/19 17:23
درآمد نفتی کشور به 10 درصد رسید/لزوم حذف درآمدهای نفتی

سیدهادی بهادری اعلام کرد:

درآمد نفتی کشور به 10 درصد رسید/لزوم حذف درآمدهای نفتی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون سهم درآمد نفتی کشور به 10 درصد رسیده و باید این رقم به صفر برسد و از سوی دیگر درآمد کارمندان نباید به درآمد نفتی گره بخورد.




 





به گزارش نورنیوز- سیدهادی بهادری امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد دیوان محاسبات استان قابل تقدیر بوده است.


وی تصریح کرد: دیوان محاسباتی استان عملکرد نظارتی مطلوبی داشته و با دستگاه‌ها و ادارات ارتباطات مناسبی برقرار و پروژه‌ها را به خوبی مدیریت کرده است.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار بودجه کشور گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید نفت از بودجه جاری کشور جدا شده و خوشبختانه ایالات متحده آمریکا نیز با تحریم‌های خود به کشورمان کمک می‌کند تا از اقتصاد نفتی خارج شویم.


وی افزود: هم‌اکنون سهم درآمد نفتی کشور به 10 درصد رسیده و باید این رقم به صفر برسد و از سوی دیگر درآمد کارمندان نباید به درآمد نفتی گره بخورد.


بهادری در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون 80 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که دولت توان به پایان رساندن آنها را ندارد اظهار کرد: 35 سال برای پایان آنها زمان لازم است و بنابراین باید از نیرو و توان بخش خصوصی استفاده کرد و در این رابطه 20 هزار از این پروژه‌ها قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته اما متاسفانه به کندی پیش می‌رود.


وی در ادامه نیز با اشاره به مشکل قیر در کشور افزود: امسال دستگاه‌های اجرایی درگیر این مسئله هستند و پروژه‌های عمرانی استان متوقف شده و از آن سو نیز، فصل کاری نیز به زودی به پایان می‌رسد و باید این مهم تامین شود.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شفاف‌سازی ارز چهار هزار و 200 تومانی توسط دیوان محاسبات گفت: باید مشخص شود که این ارز به چه کسی داده شده و در کجا و چگونه هزینه شده است




فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی