شناسه خبر : 35225
تاریخ انتشار : 1398/09/12 17:11
با اخلاق بودن و برنامه ریزی در فوتبال ایران بی فایده است

ابراهیم صادقی اعلام کرد:

با اخلاق بودن و برنامه ریزی در فوتبال ایران بی فایده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از شرایطی که بوجود آمده است گفت: به این نتیجه رسیدیم با اخلاق بودن در فوتبال ایران بی فایده است.



 






به گزارش نورنیوز، ابراهیم صادقی پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از ?? هفته از لیگ صحبت در مورد برنامه مربی بی فایده است اینکه چندین ملی پوش در رده های پایه داشته باشید فایده ای ندارد و به این نتیجه رسیدم با اخلاق بودن بی فایده است. 


سرمربی سایپا افزود: اینکه بخواهید جوانانی را برای آینده فوتبال مملکت تربیت کنید و برای سه سال آینده برنامه ریزی کنید، بی فایده است. اینکه مربی چقدر تلاش می کند و بازیکنانش را تحت نظر دارد فایده ندارد. اشتباهات داوری باعث شد از رتبه هفتم و هشتم به رده سیزدهم برسیم. به این نتیجه رسیده ام که با اخلاق بودن و احترام گذاشتن نتیجه ای ندارد. هر کس شلوغ کند و سر و صدای بیشتری داشته باشد تیمش بهتر نتیجه می گیرد. 


صادقی ادامه داد: اینطور نیست که شما به باشگاه بروید و فقط بخواهید به مسائل فنی فکر کنید. اینکه بخواهید یکسری بازیکن جوان را بیاورید و با آنها کار کنید، در فوتبال ایران ارزشی ندارد، باید شلوغ بازی بلد باشید، اما باز هم به همین مسیر خودم با قدرت ادامه می دهم و اعتقاد دارم اگر با صداقت کار کنید و به کارتان اطمینان داشته باشید موفق خواهید شد. 


وی در مورد اینکه شاید به خاطر نداشتن هوادار و عدم پخش بازی هایتان، داوری به ضرر شماست، گفت: اگر بازی های ما پخش مستقیم نمی شود و یا اینکه تیمی هوادار ندارد باید چنین رفتاری با آن بشود؟ در دو هفته چهار پنالتی ما را نگرفتند. استراتژی ما همین است که بیشتر فوتبالیست به فوتبال ایران معرفی کنیم.





مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی