شناسه خبر : 35131
تاریخ انتشار : 1398/09/09 18:27
سازمان ملل: اسرائیل در دو هفته 39 خانه فلسطینی را تخریب یا مصادره کرده است

دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل تاکید کرد:

سازمان ملل: اسرائیل در دو هفته 39 خانه فلسطینی را تخریب یا مصادره کرده است

در اراضی اشغالی فلسطین «اوچا» در گزارش تازه خود اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در دو هفته 39 منزل را تخریب یا مصادره کرده است.

به گزارش نورنیوز، دفتر هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین «اوچا» اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ?? منزل متعلق به فلسطینی‌ها را به بهانه مجوز تخریب یا مصادره کرده است.


بر اساس گزارش «قدس پرس»، در گزارش اوچا که مربوط به ?? تا ?? نوامبر (?? آبان تا ? آذر) جاری است، آمده است: «عملیات‌های تخریب مذکور منجر به آوارگی ?? نفر و وارد شدن خسارت به ??? نفر دیگر شده است.»


بنا به این گزارش، بزرگترین حادثه از این نوع مربوط به روستای «زعتره» در «بیت لحم» است که رژیم صهیونیستی ?? ساختمان، محل نگهداری دام‌ها، انبار آب و صفحه‌های ویژه تولید انرژی خورشیدی را تخریب کرد.


بر اساس گزارش اوچا، در سال جاری میلادی ??? فلسطینی در کرانه باختری در نتیجه عملیات‌های تخریب آواره شده‌اند. این تقریبا دو برابر میزان مشابه در سال گذشته است.


در ادامه این گزارش به درگیری دو روز اخیر میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از ترور «بهاء ابوالعطا» فرمانده ارشد جهاد اسلامی در ?? نوامبر پرداخته و اعلام شد، در این حمله رژیم صهیونیستی ?? فلسطینی از جمله هشت کودک و سه زن شهید و ??? نفر زخمی شدند.


اوچا ادامه داد، ?? واحد مسکونی در مناطق مختلف غزه تخریب شد که در پی آن ??? نفر آواره شدند. همچنین ??? واحد مسکونی هم خسارت‌های متوسطی دیدند.


در دوره این گزارش، ?? فلسطینی از جمله چهار کودک در درگیری‌های کرانه باختری زخمی شده‌اند و ??? فلسطینی بازداشت شده‌اند که در میان آنها ?? کودک وجود داشتند.



فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی