شناسه خبر : 34629
تاریخ انتشار : 1398/08/25 21:08
بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را توجیه می‌کرد

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد:

بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را توجیه می‌کرد

در ماجرای افزایش قیمت بنزین بهتر بود دولت پیش از اجرا، مردم را توجیه می‌کرد و نظرات نمایندگان و کارشناسان را می‌شنید.

به گزارش نورنیوز-محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به افزایش  اجرای افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن با شتابزدگی همراه بود و لازم بود تا بحث‌های کارشناسی روی آن انجام و نظرات مختلف راجع آن شنیده شود.


وی افزود: روز اول مجلس دهم ما به آقای زنگنه گفتیم که کارت سوخت حذف نشود، اما آقای زنگنه تأکید داشت که باید کارت سوخت حذف شود و عنوان کرد که دیگر کارت سوخت تمام شد.


دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: این آقایان زمانی که برجام را امضا کردند فکر می‌کردند که دیگر همه چیز قرار است گل و بلبل شود و کارت سوخت را حذف کردند و امروز در حالی سهمیه‌بندی اجرایی شده که هنوز همه کارت سوخت ندارند و هنوز زمینه برای سهمیه‌بندی بنزین فراهم شده است.


امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: درست است که مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت داده اما نه افزایش 300 درصدی بلکه اجازه داده این افزایش از 10 تا 30 درصد باشد و بنا نبوده که با این شیب تند افزایش قیمت داشته باشیم.


وی افزود: طرح افزایش قیمت بنزین از پختگی لازم برخوردار نبود و لازم بود در این باره نقطه نظرات نمایندگان و کارشناسان شنیده شود.


دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: در ماجرای افزایش قیمت بنزین بهتر بود تا دولت پیش از اجرای طرح مردم را نسبت به این افزایش قیمت توجیه می‌کرد اما وقتی نمایندگان مردم نسبت به این موضوع مطلع و توجیه نبوده‌اند انتظار هست که مردم مطلع و توجیه باشند؟



فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی