شناسه خبر : 34301
تاریخ انتشار : 1398/08/12 13:01
فرمانده کل ارتش: دنبال تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیم

فرمانده کل ارتش: دنبال تشکیل یگان‌های چند منظوره در نیروی زمینی ارتش هستیم

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده است.


به گزارش نورنیوز؛ گروه سیاسی: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش  موسوی صبح امروز(یکشنبه) در مراسم اختتامیه دوره های آموزشی یگان‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ?? نیرو مخصوص، تیپ زبده نیروهای مسلح و ‌یگانی خوشنام و مقتدر است. این تیپ برای دشمنان موجب رعب و وحشت و برای دوستان مایه امید است.


وی افزود: داشتن چنین نیروهایی امید امروز و آینده ما و سدهای فولادین دفاع از ملت و کشور هستند.


سرلشکر موسوی ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی تربیت افراد چند مهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت بالاتر طی کرده‌اند. ارتقاء مهارت در نیروی زمینی سقفی ندارد چون تهدیدات پیچیده و متنوع و غیر قابل پیش‌بینی هستند و مهارت‌ها هم باید دائم در حال ارتقا باشند.


فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیرویی زمینی در مسیر نیازمندی‌های انقلاب و جلوتر از تهدیدات با سرعت خوبی در مسیر تحول پیش می‌روند اما ایمان و اراده بالاتر از همه توانمندی‌هاست که حکایت از عزم درونی و جدی شما برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارد.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی