شناسه خبر : 34154
تاریخ انتشار : 1398/08/08 18:56
تحریم‌های مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران و جریان مقاومت

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد :

تحریم‌های مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران و جریان مقاومت




این کشور به همراه متحدان عرب خود در شورای همکاری خلیج فارس، تحریم‌هایی را علیه نهادهای وابسته به ایران و گروه‌های مقاومت وضع کرده است.

 


به گزارش نورنیوز، به نقل از اسکای نیوز، مرکز به اصطلاح \"مبارزه با تامین مالی تروریسم\" که آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (بحرین، کویت، امارات، عمان، قطر و عربستان سعودی) عضو آن هستند، ?? نهاد مرتبط با ایران و گروه‌های مقاومت را تحریم کرده‌اند.


 


وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که این کشور به همراه متحدان عرب خود در شورای همکاری خلیج فارس، تحریم‌هایی را علیه نهادهای وابسته به ایران و گروه‌های مقاومت وضع کرده است.


بنا بر این گزارش، شبکه‌ای از شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب‌الله لبنان تحت تحریم قرار گرفته‌اند.


 


این شرکت‌ها و نهادها پیش‌تر به شکل جداگانه از سوی آمریکا تحریم شده‌ بودند و اینبار تنها نام کشورهای عربی به فهرست تحریم‌کنندگان اضافه شده است.


 


مرکز به اصطلاح \"مبارزه با تامین مالی تروریسم\" سال 2017 با ریاست مشترک عربستان سعودی و آمریکا در ریاض پایتخت عربستان تاسیس شد و دیگر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز عضو این مرکز هستند.



ایسنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی