شناسه خبر : 33473
تاریخ انتشار : 1398/06/24 12:38
تخصیص یک میلیارد و ??? میلیون اعتبار حوزه پدافند غیر عامل به استانداری ها

مدیر امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور خبر داد:

تخصیص یک میلیارد و ??? میلیون اعتبار حوزه پدافند غیر عامل به استانداری ها

مدیر امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از اختصاص یک میلیارد و ??? میلیون تومان اعتبار حوزه مطالعات طرح پدافند غیر عامل به استانداری‌های کشور خبر داد.





از اختصاص یک میلیارد و ??? میلیون تومان اعتبار حوزه مطالعات طرح پدافند غیر عامل به استانداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش نورنیوز، عزیزالله خسرو جردی پیش از ظهر یکشنبه در شورای پدافند غیر عامل لرستان در سخنانی با اشاره به موضوع طرح جامع پدافند غیر عامل استان ها در سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به وقوع سیلاب، ضرورت توجه به موضوع پدافند غیر عامل در لرستان بیشتر از سایر استان ها است.


وی با اشاره به مطالعات طرح های جامع پدافند غیر عامل در کشور و انعقاد تفاهم نامه سازمان پدافند غیر عامل با وزارت کشور در سال ?? در این رابطه، عنوان کرد: در قالب این تفاهم نامه باید مطالعات پدافند غیر عامل تمامی استان های کشور انجام گیرد.


مدیر امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، بیان داشت: بخشی از اعتبارات این طرح را ستاد کل نیروهای مسلح قرار بوده که تامین کند و بخشی از آن نیز از سوی دولت باید متقبل شود.


خسرو جردی با اشاره به اینکه تا کنون مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل ?? استان کشور شروع شده است، افزود: نزدیک به ?? استان حدود هفت تا هشت سال پیش استارت کار را در این زمینه زده بودند اما بیش از ?? استان کشور اواخر سال ?? کار عقد قرار داد آن را انجام داده اند.


وی، افزود: در مرحله اول یک میلیارد و ?? میلیون تومان به حساب استانداری هایی که در این رابطه انعقاد قرار داد داشته اند واریز کرده ایم.


مدیر امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ??? میلیون تومان سهم نهایی سازمان پدافند غیر عامل بوده که باید به استانداری ها پرداخت شود، گفت: این امر نیز مستلزم این است که مطالعات این حوزه به پایان برسد.


خسرو جردی با تاکید بر اینکه مطالبه ما این است که طرح جامع پدافند غیر عامل را تا پایان سال ?? به اتمام برسانیم، تصریح کرد: یکی از تاکیدات رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور این بوده که تا پایان سال ?? مطالعات به اتمام برسد چرا که اگر این امر طولانی شود دچار مشکل می شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح جامع پدافند غیر عامل لرستان حدود ?? درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: امیدواریم که این امر در استان نهایی شود.


مدیر امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای تدوین طرح جامع ملی پدافند غیر عامل کشور است، گفت: کارگروههای شورای پدافند غیر عامل برای تکمیل نهایی طرح جامع پدافند غیر عامل در استان به صورت جدی برگزار شوند.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی