شناسه خبر : 33433
تاریخ انتشار : 1398/06/22 01:26
دهه نخست محرم در کمال عظمت و در خور شان اهل بیت برگزار شد

شورای هیئت‌های مذهبی کشور:

دهه نخست محرم در کمال عظمت و در خور شان اهل بیت برگزار شد

شورای هیئت‌های مذهبی کشور اعلام کرد: دهه نخست محرم امسال هم با شور و شعور حسینی و حرارت در سراسر جغرافیای پرعشق ایران اسلامی، در کمال عظمت و در خور شان أهل بیت ( ع) برگزار شد.



به گزارش نورنیوز، شورای هیئت‌های مذهبی کشور در پیامی عنوان کرد: سال ها از عاشورای سال ?? هجری می‌گذرد؛ چه بسیار حوادث و وقایعی که در این سال ها به فراموشی سپرده شده اما محرم هر سال که می آید تو گویی رستاخیزی عظیم سراسر جهان را فرامی‌گیرد هنوز صدای هل من ناصر حسین ( ع) و یارانش در دهلیز زمان به گوش میرسد که جهانیان را به عدالت، خدامحوری و انسان دوستی فرا می‌خواند.






بی تردید آنچه که موجب شده نور این چراغ فروزان هیچ گاه به خاموشی و تاریکی نگراید همانا تلاش عاشقانه و همت بی ریا و عارفانه شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) است که در  هیئات، مساجد، حسینیه ها و تکایا محرم هرسال را به صحنه شورآفرین ابراز عشق و محبت به سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش مبدل می‌کنند.


اینک که دهه نخست محرم امسال هم با شور و شعور حسینی و حرارت در سراسر جغرافیای پرعشق ایران اسلامی، در کمال عظمت و در خور شان أهل بیت ( ع) برگزار شد، شورای هیئات مذهبی کشور بر خود لازم می‌داند، از همه احاد مردم  بویژه بانیان مجالس، مسئولین و خادمین هیئت‌های مذهبی وعاظ و روحانیون، مداحان، ذاکران، شاعران و روضه خوانان و خدام و هیات امنای مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، رسانه ملی و استانی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و جراید، نیروی محترم انتظامی و دستگاه‌های امنیتی که در برگزاری باشکوه اقامه عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت کردند و همت کردند تقدیر و تشکر  بعمل آورده و از خدای متعال مسألت نماید تا این عزاداری ها و سوگواری ها ذخیره قبر و قیامت محبان حضرتش قرار گیرد.





مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی