شناسه خبر : 32585
تاریخ انتشار : 1398/05/06 18:01
پرداخت معوقات پرستاران پس از دریافت مطلبات وزارت بهداشت از تامین اجتماعی

وزیر بهداشت تاکید کرد:

پرداخت معوقات پرستاران پس از دریافت مطلبات وزارت بهداشت از تامین اجتماعی

وزیر بهداشت گفت: باقی معوقات پرستاران نیز پس از دریافت قسط دوم مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

به گزارش نورنیوز، سعید نمکی امروز در حاشیه مراسم راه اندازی دفاتر مالکیت فکری در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیماری هپاتیت میان گروه های پرخطر مانند زندانیان و معتادان شایع است، گفت: برنامه داریم طی یک دوره 2 ساله، هپاتیت C نیز مانند هپاتیت B ریشه کن خواهد شد.


وی افزود: این درحالی است که بیماری هپاتیت با دارو به طور کامل قابل درمان است.


وزیر بهداشت اظهار داشت: با انجام واکسیناسیون، شیوع بیماری هپاتیت کنترل شد و در پی آن سرطان کبد با منشا هپاتیت B به شدت کاهش یافته است.


دریافت 10 هزار مجوز جدید در وزارت بهداشت


نمکی با اشاره مجوز استخدام 10 هزار نفر در وزارت بهداشت گفت: براین اساس ? هزار مجوز استخدام مربوط به پرستاران است که نیمه اول سال مقدمات استخدام آنها انجام می شود.


وی خاطرنشان کرد: برنامه داریم برای نیمه دوم سال جاری نیز 10 هزار مجوز جدید دیگر نیز اخذ کنیم که براساس آن قرار است هشت هزار پرستار مجددا جذب شود.


وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: زمانی که به وزارت بهداشت آمدم، برخی پرستاران ?? ماه کارانه دریافت نکرده بودند که علت معوقات هم بیشتر طلب ?? هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی بود.


پرداخت معوقات پرستاران براساس دریافت مطالبات وزارت بهداشت از تامین اجتماعی


نمکی با بیان اینکه حدود سه هزار میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت پرداخت شده است، گفت: از این میزان پرداختی مقوقات پرستاران و پزشکان پرداخت شد.


وی خاطرنشان کرد: پرداخت معوقات پرستاران در اولویت قرار داشت.


وزیر بهداشت گفت: باقی معوقات پرستاران نیز پس از دریافت قسط دوم مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.


وزیر بهداشت درخصوص شایعات مربوط به فروش قرنیه جلوی بیمارستان ها نیز گفت: این خبر را از رسانه ها شنیده ام. کاری غیر اخلاقی است. موضوع را در انجمن پیوند عضو دنبال می کنیم تا از این پدیده شوم جلوگیری کنیم.



نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی