شناسه خبر : 32479
تاریخ انتشار : 1398/05/02 13:35
مردم در خرید خانه عجله نکنند/ رشد بادکنکی قیمت مسکن

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

مردم در خرید خانه عجله نکنند/ رشد بادکنکی قیمت مسکن

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: رشد قیمتی موجود حباب گونه است و هیچ منطقی پشت آن قرار ندارد راه مقابله با رشد قیمت این است که افرادی که قصد خرید دارند عجله نکنند.

به گزارش نورنیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت مسکن، گفت: راه مقابله با گران فروشی نخریدن است، البته برای کسانی که مضطر هستند وضعیت فرق می کند.


وی ادامه داد: رشد قیمتی موجود حباب گونه است و هیچ منطقی پشت آن قرار ندارد راه مقابله با رشد قیمت این است که افرادی که قصد خرید دارند عجله نکنند.


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ماه جاری شاهد توقف رشد بادکنکی قیمت مسکن بودیم، گفت: قشری که نیازمند مسکن است به مساعدت دولت نیازمند است، بیشترین حجم مشکل مسکن در تهران است به همین جهت مقرر شد غیر از تکمیل مسکن مهر که حدود ?? هزار واحد در حال تکمیل است ?? هزار واحد جدید نیز کلنگ زده شود.


اسلامی افزود: با ساخت متروی هشتگرد این شهر تبدیل به محیطی می شود که مردم سریع تر می توانند از آن استفاده کنند، علاوه بر این قطار حومه ای برای پرند فراهم می شود، تفاهمنامه‌ای هفته گذشته امضا شد که متروی پرند از طریق فرودگاه امام خمینی به متروی تهران وصل شود اینها برنامه‌های اجرایی و زیرساختی است که کمک می‌کند گشایشی برای کسانی که با قیمت کمتری می‌توانند خانه خریداری کنم و ایجاد شود.


وی ادامه داد: قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا نیست علت افزایش قیمت مسکن سوداگری بود متراژ خانه هایی که در سالهای گذشته ساخته شد ??? تا ??? متر بوده است در حالی که جامعه هدف و ما به دنبال متراژ حدود ??? متر است.


وی همچنین تاکید کرد: رئیس جمهور، عید غدیر ??? هزار واحد جدید در کل کشور از طریق ویدیو کنفرانس کلنگ‌زنی می کند تا نهضت خانه سازی در کل کشور آغاز شود.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی