شناسه خبر : 32434
تاریخ انتشار : 1398/05/01 11:51
افتتاح بزرگراه شهید همت-کرج در هفته دولت/?? طرح آزادراهی درحال ساخت است

وزیر راه خبر داد؛

افتتاح بزرگراه شهید همت-کرج در هفته دولت/?? طرح آزادراهی درحال ساخت است

وزیر راه و شهرسازی، از افتتاح آزادراه شهید همت-کرج در هفته دولت و قطعه یک تهران- شمال در پایان تابستان امسال خبر داد.

به گزارش نورنیوز، محمد اسلامی امروز سه شنبه یکم مردادماه ?? در حاشیه بازدید اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از آزاد راه شهید همت- کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزادراه یک طرح ملی است که برای مردم استان‌های البرز، تهران و استان‌های همجوار البرز، گره‌گشا بوده و مطابق جدول زمانبندی، پیشرفت آن در حال انجام است.


وی افزود: مشکل اساسی این آزادراه، وجود معارضان بر سر راه احداث آزادراه بود که بخش زیادی از این مشکل برطرف شده است.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر مشکل دیگر، وجود دکل‌های بزرگ فشار قوی در مسیر ساخت آزادراه است که با وزارت نیرو برای انتقال آنها هماهنگی شده است؛ اما از آنجا که این خط برق موجود در مسیر، خط برق گرم است و بخش مهمی از برق تهران را تأمین می‌کند، نیاز به قطع برق پایتخت دارد؛ ولی امیدواریم در هفته دولت، پروژه را رسماً افتتاح کنیم.


اسلامی با بیان اینکه ?? طرح آزادراهی به طول ???? کیلومتر در دست ساخت است، گفت: ???? کیلومتر مجموع آزادراه‌های در دست بهره‌برداری کشور است که با اضافه شدن این ???? کیلومتر، مجموع طول آزادراه‌های کشور ?? درصد طی دو سال آینده، اضافه خواهد شد؛ ضمن اینکه ساخت این آزادراه‌ها با پیشرفت خوبی در دست انجام است.


وزیر راه و شهرسازی، یکی از مهم‌ترین آزادراه‌های در دست ساخت را کنارگذر جنوبی تهران به طول ??? کیلومتر دانست و یادآور شد: این آزادراه از آبیک به چرمشهر متصل شده و ترافیک بزرگی برای خودروهای عبوری را پوشش می‌دهد. همچنین تقاطع غیرهمسطح آزادراه کنارگذر جنوبی با آزادراه تهران- قم نیز به سرعت در دست ساخت است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.


وی درباره آزادراه تهران- شمال خاطرنشان کرد: قطعه یک این آزادراه مطابق زمانبندی، در حال پیشرفت است و تا پایان تابستان افتتاح می‌شود. آنچه در آزادراه تهران- شمال مهم است، خرید تجهیزات تونل‌ها به خصوص موتور جت‌فن تهویه است؛ چراکه بدون تهویه، امکان افتتاح آزادراه وجود ندارد؛ ضمن اینکه در مسیر تقاطع آزادراه با جاده چالوس نیز تعدادی معارض داشتیم که تاکنون رفع شده است.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی