شناسه خبر : 31922
تاریخ انتشار : 1398/04/17 20:55
خط ? مترو تهران به پردیس می رسد

فرماندار پردیس:

خط ? مترو تهران به پردیس می رسد

ادامه خط ? مترو تهران با سه ایستگاه و به طول هفت کیلومتر به شهرستان پردیس می رسد.

به گزارش نورنیوز، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای حمل و نقل که با محوریت بررسی وضعیت قطار برقی برگزار شده بود با اشاره به محل ایستگاه‌های مترو پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایستگاه اول شرق تهران انتهای خط فرهنگسرا، ایستگاه دوم در محدوده عوارضی آزادراه تهران پردیس و ایستگاه پایانی بعد از پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده تا مردم شهر بومهن هم از خدمات مترو بهره مند شوند.


وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم شهرستان بحث حمل و نقل ریلی است، با توجه به حجم ترافیک موجود در مسیر مواصلاتی تهران پردیس، تسریع اجرای پروژه ضرورت دارد.


رضایی عنوان کرد: کارهای مطالعاتی مورد نیاز انجام و چند قسمت برای اجرا پیش بینی شده که با توجه به توپوگرافی منطقه در طی مسیر مترو چند تونل و تعدادی پل پیش بینی شده است.


فرماندار شهرستان پردیس افزود: در این نشست مقرر شد؛ دستگاه‌های اجرایی شهرستان که با اجرای پروژه در ارتباط هستند، با مجریان طرح همکاری لازم را داشته باشند.


رضایی با اشاره به اهمیت تسریع کار آغاز و در ادامه ساخت پروژه مترو خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های شهرستان مکلفند تا اطلاعات لازم را به دور از بروکراسی اداری در کمترین زمان در اختیار مجریان پروژه مترو قرار بدهند.


محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی در سال ?? کلنگ احداث مترو پردیس را به زمین زد.
شهرستان پردیس با ??? هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.



ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی