شناسه خبر : 31214
تاریخ انتشار : 1398/03/26 15:19
مخالفان ترامپ با برپائی تظاهرات خواستار استیضاح وی شدند

مخالفان ترامپ با برپائی تظاهرات خواستار استیضاح وی شدند

مخالفان رئیس جمهور آمریکا با برپائی تظاهرات در شهرهای مختلف خواستار استیضاح وی شدند.

به گزارش نورنیوز به نقل از فاکس نیوز، مخالفان «دونالد ترامپ» با هدف افزایش فشار بر اعضای کنگره آمریکا برای استیضاح ترامپ، اقدام به برپایی تظاهرات کردند. این تظاهرات از سوی گروهی با نام Move on ترتیب داده شده بود. این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: سوء استفاده ترامپ از جوامع و کشور ما به اقدامی از سوی کنگره نیاز دارد که از مسئولیت و اختیارات پاسخگو دانستن رئیس جمهور برخوردار است. گام اساسی بعدی بررسی این موضوع است که آیا واقعاً به تهیه پیش نویس استیضاح نیاز هست یا نه.


سازمان دهندگان این اعتراضات انتظار دارند معترضان بر اساس قانون عمل کرده و از هرگونه رویارویی خودداری کنند.


اعتراضات اخیر در آمریکا همزمان با درخواست جناح چپ حزب دموکرات برای استیضاح ترامپ به دلیل انتشار گزارش مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ???? آمریکا انجام شده است.


در هفته گذشته «تیم راین» نماینده دموکرات ایالت اوهایوی آمریکا در سخنانی خواستار آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری کشورش شده بود.


نماینده دموکرات ایالت اوهایوی آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ???? در این خصوص گفت: زمانی به این موضوع فکر می‌کنید که رئیس جمهوری آمریکا جرایمی را مرتکب شده و وقتی که من گزارش رابرت مولر (بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ???? آمریکا) را خواندم و متوجه شدم که او (ترامپ) در چندین مورد در اجرای عدالت کارشکنی کرده است


این در حالیست که بازرس ویژه تحقیقات در پروند? دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ???? آمریکا هفته گذشته اعلام کرده بود: نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که ترامپ جُرمی مرتکب نشده است.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی