شناسه خبر : 30261
تاریخ انتشار : 1398/01/29 11:57
هیچ خطری امنیت کشور را تهدید نمی‌کند

امیر حیدری:

هیچ خطری امنیت کشور را تهدید نمی‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی کند، گفت: با این وجود نیروهای ارتش ازجمله نیروی زمینی در نهایت آمادگی هستند.

امیر کیومرث‌حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رژه روز ارتش، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بایستد آماده است تا اگر خطری موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند، در مقام پاسخگویی قاطع براید و امنیت کشور را محفوظ دارد.


\"امیر


فرمانده نزاجا تصریح کرد: در طول سال دستاوردهای جدید را معرفی می کنیم و امروز هم بخشی از این دستاوردها در معرض نمایش قرار گرفت و بخش دیگری نیز در روز های آینده رونمایی می شود. 


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: جنجال‌های رسانه‌ای و یاوه گویی ترامپ بی‌نتیجه است و نیروهای مسلح آماده‌اند تا در راستای حفظ امنیت کشور ، طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند.


امیر کیومرث حیدری بعد از مأموریت در جنوب کشور به‌عنوان معاون عملیات نیروی زمینی ارتش فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از گذشت مدتی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده منصوب شد و از سال ?? در سمت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به خدمت مشغول شد و در آبان ماه ???? طی حکمی از طرف رهبر جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش منصوب شد. ایشان در سال 1343 در شهر کرمانشاه زاده شده اند.



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی