شناسه خبر : 30207
تاریخ انتشار : 1398/02/15 17:54
درگیری‌ رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه

غزه | فراتر از دیمونا هدف قرار گرفت؛ یک جیپ اسرائیلی با «کورنت» منهدم شد

درگیری‌ رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه

رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات روز دوم به نوار غزه، چند منزل مسکونی را هدف قرار داد و مقاومت متقابلا موجی از راکت به شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد.

 درگیری‌ رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه که از شنبه (دیروز) شدت گرفته، همچنان ادامه دارد؛ در پی حملات امروز، دو فلسطینی به شهادت رسیدند و چهار نفر دیگر نیز در پی بمباران شرق «دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه زخمی شدند.


بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، رژیم صهیونیستی در جدیدترین حملات، مناطق متعددی در نوار غزه را هدف گرفت و مقاومت نیز متقابلا چندین راکت به سمت شهرها و شرک‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد.


آژیرهای هشدار در «بئرالسبع، نتیفوت، عراد، اشکلون، شورای منطقه‌ای اشکلون، ناحل عوز و غیره» به صدا درآمد.


عراد در 73 کیلومتری شرق نوار غزه قرار دارد. فاصله عراد با غزه کمی بیشتر از فاصله تأسیسات اتمی دیمونا با غزه است که حدود 70 کیلومتر است. 


[caption id=\"attachment_2888\" align=\"aligncenter\" width=\"300\"]\"موقعیت موقعیت عراد در 73 کیلومتری غزه[/caption]

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند که یک دستگاه جیپ ارتش اسرائیل در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه با موشک کورنت منهدم شد. 


رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان درخواست کرده در تشییع جنازه فرد صهیونیستی که دیروز در عسقلان کشته شد، شرکت نکنند تا از راکت‌های مقاومت در امان باشند.


جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده  خانواده «ابوشهلا» در «بنی سهیلا» در خانیونس ،  منزل خانواده «عقل» در النصیرات  و خانواده «ابوالروس» در شرق رفح حمله کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز یک زمین زراعی در شمال «بیت‌لاهیا» را هدف قرار داد.


چهار صهیونیست دیگر زخمی شدند


رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، در پی حمله راکتی به «عسقلان» چهار شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده‌اند. حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند، ساعاتی پیش فقط در یک نوبت بیش از پنجاه راکت به سمت بئر السبع، اشدود، عسقلان و دیگر مناطق شلیک شده است. 


شبکه کان: دو صهیونیست مجروح، کشته شدند

بخش رسانه ای «الاعلام‌الحربی» به نقل از شبکه اسرائیلی «کان» اعلام کرد، دو صهیونیست در پی شلیک راکت به عسقلان شدیدا زخمی شده بودند، بر اثر شدت جراحات کشته شدند. 


شهادت نُه فلسطینی و مجروحیت 80 نفر دیگر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در حملات  امروز و دیروز نُه فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و 80 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.


فرار ژنرال اسرائیلی از کنفرانس خبری 


«بنی گانتز» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که در خصوص درگیری‌های جاری در یک کنفرانس خبری حاضر شده بود، به دلیل شنیده شدن آژیر خطر ، کنفرانس خبری را رها  و به پناهگاه فرار کرد.


اصابت راکت به خطوط ریلی بئرالسبع

شبکه «المنار» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد، خطوط ریلی «بئرالسبع» با یک راکت هدف قرار گرفته و حرکت قطارها در این منطقه مختل شده است.



فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی