شناسه خبر : 30121
تاریخ انتشار : 1397/12/25 12:08
پروازهای نوروزی آغاز شد/?? هزار صندلی هواپیما برای سفرهای نوروز ??

در گفتگو با خبرگزاری مهر؛

پروازهای نوروزی آغاز شد/?? هزار صندلی هواپیما برای سفرهای نوروز ??

پروازهای نوروزی همه ساله از ?? اسفند آغاز می‌شود و با توجه به تقاضای بالای سفر در این ایام، شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر پروازهای عادی، با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای فوق العاده در مقاصد مسافر پذیر برقرار می‌کنند.

نورنیوز: پروازهای نوروزی همه ساله از ?? اسفند آغاز می‌شود و با توجه به تقاضای بالای سفر در این ایام، شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر پروازهای عادی، با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای فوق العاده در مقاصد مسافر پذیر برقرار می‌کنند.


در همین زمینه سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفتگو با خبرگزاری مهر، از افزایش درخواست ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای پروازهای فوق‌العاده در نوروز به ? هزار سورتی خبر داد.


وی گفت: ما آمادگی خود را برای پذیرش همه درخواست‌های مربوط به پروازهای فوق العاده بر اساس مجوزهایی که به ایرلاین‌ها داده شده، اعلام کرده‌ایم و کلیه فرودگاه‌های تحت نظارت شرکت فرودگاه‌ها هم آمادگی پذیرش پروازهای نوروزی را دارند.


مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: تا یکی دو روز آینده ایرلاین‌ها تعداد پروازهای نوروزی را با فرودگاه‌های اصلی کشور نهایی خواهند کرد.


همچنین مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در سفرهای نوروزی ?? بیت ??? تا ??? فروند هواپیما مورد استفاده قرار می‌گیرد که حدود ?? هزار صندلی عرضه شده و بین ???? تا ???? پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در مجموع از سوی ایرلاین‌ها برنامه‌ریزی شده است.



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی