شناسه خبر : 140847
تاریخ انتشار : 1402/03/16 17:42
رکود بر فعالیت بخش خدمات ایالات متحده سایه افکند

رکود بر فعالیت بخش خدمات ایالات متحده سایه افکند

بخش خدمات ایالات‌متحده در ماه مه به سختی با رکود مواجه شد، زیرا فعالیت‌های تجاری و سفارشات کاهش یافت، در حالی که قیمت‌های پرداخت شده به پایین‌ترین حد در سه سال گذشته رسید.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: بخش خدمات ایالات‌متحده در ماه مه به سختی با رکود مواجه شد، زیرا فعالیت‌های تجاری و سفارشات کاهش یافت، در حالی که قیمت‌های پرداخت شده به پایین‌ترین حد در سه سال گذشته رسید.

معیار خدمات عمومی منتشر شده توسط موسسه مدیریت تأمین در ماه مه به ۵۰.۳ کاهش یافت که ضعیف‌ترین سطح آن در سال جاری از ۵۱.۹ در آوریل بود.

بر اساس داده‌های منتشر شده، تحلیل ماه گذشته به سختی از سطح ۵۰ که رشد را از انقباض جدا می‌کند، گذشت و در عین حال ضعیف‌تر از همه تخمین‌ها در نظرسنجی بلومبرگ از اقتصاددانان بود.

شاخص فعالیت تجاری که به موازات شاخص تولید کارخانه مؤسسه مدیریت عرضه است، برای چهارمین ماه به پایین‌ترین حد سه ساله ۵۱.۵ سقوط کرد و این کاهش نشان می‌دهد ارائه‌دهندگان خدمات از کاهش تقاضا رنج می‌برند.

این تحلیل‌ها به دنبال نظرسنجی مؤسسه مدیریت عرضه از تولید است که طولانی‌ترین دوره طولانی انقباض فعالیت را از سال ۲۰۰۹ نشان می‌دهد در همین حال، شاخص اشتغال مؤسسه مدیریت عرضه در بخش خدمات به ۴۹.۲ سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از اکتبر را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که این شاخص به کاهش سرعت استخدام اشاره می‌کند، داده‌های دولت هفته گذشته نشان داد که حقوق و دستمزد در ماه مه بیشتر از حد انتظار افزایش یافته است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی