شناسه خبر : 140672
تاریخ انتشار : 1402/03/12 09:09
صدور گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین آغاز شد

صدور گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین آغاز شد

فرمانده کل انتظامی کشور از فراهم شدن امکان صدور گذرنامه زیارتی خبر داد و گفت: روزهای آینده آمادگی داریم که گذرنامه‌های زیارتی را در اختیار مردم بگذاریم.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در دیدار با وزیر کشور عراق بر تقویت روابط بین پلیس ایران و عراق  در همکاری های پلیسی به ویژه برگزاری مراسم اربعین و اعزام زائران تاکید کرده است. 

وی از آمادگی پلیس ایران برای تجهیز گیت‌های عراق خبر داده و گفته است برای تسهیل تردد زائران گذرنامه اربعین صادر شده که مورد پذیرش طرف عراقی هم هست.

فرمانده کل انتظامی گفت: از جمله اقدامات خوبی که با همکاری دولت عراق صورت گرفت این بود که گذرنامه زیارتی به توافق دو طرف رسید تا مردم بتوانند از این گذرنامه زیارتی علاوه بر گذرنامه رسمی در حوزه زیارت و در زمان زیارت استفاده کنند و دوطرف این را قبول داشته باشند که الحمدلله این اتفاق افتاد.

وی از مردم خواست کسانی که گذرنامه رسمی دارند تاریخش را چک کنند که منقضی نشده و از اعتبار خارج نشده باشد. ضمن اینکه دوستان و همکاران ما از چند روز آینده آمادگی دارند که گذرنامه زیارتی را در اختیار مردم بگذارند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی