شناسه خبر : 140632
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد ساعت 17:44
خبر مهم برای دارندگان گوشی اپل

خبر مهم برای دارندگان گوشی اپل

اپل اعلام کرده است که سرویس رایگان ذخیره عکس خود، My Photo Stream را در تاریخ 26 جولای تعطیل خواهد کرد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: اپل اعلام کرده است که سرویس رایگان ذخیره عکس خود، My Photo Stream را در تاریخ ۲۶ جولای تعطیل خواهد کرد.

بر این اساس امکان ذخیره تصاویر توسط کاربران در ۲۶ ژوئن متوقف خواهد شد.

اپل طبق بیانیه رسمی اعلام کرد که تمام عکس‌های نگهداری شده توسط کاربران My Photo Stream تا ۲۶ ژوئن با سرویس iCloud همگام‌سازی می‌شوند و به مدت یک ماه در دسترس خواهند بود و در این مدت کاربر می‌تواند آن‌ها را دانلود کند.

اپل از کاربران خواست تا به سرویس ذخیره سازی iCloud Photo اعتماد کنند.

اپل مراحلی را که برای دانلود عکس‌ها از My Photo Stream در دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ باید طی شود، توضیح داد، یعنی وارد اپلیکیشن Photos و سپس روی گزینه Albums کلیک کنید و سپس وارد پوشه My Photo Stream شوید. سپس کاربر تمام تصاویری را که می‌خواهد در دستگاه خود دانلود کند انتخاب کرده و ذخیره تصویر را فشار می‌دهد.

اپل بر لزوم اجرای سرویس iCloud Photo در آیفون‌های دارای iOS ۸.۳ یا بالاتر، تبلت‌های iPad دارای iPadOS ۸.۳ یا بالاتر و همچنین رایانه‌های Mac دارای macOS X Yosemite یا جدیدتر تاکید کرد.

پس از روشن کردن iCloud Photos، اپل به کاربر این امکان را داد که به راحتی عکس‌های خود را در آیفون، آی‌پد، مک و همچنین اپل تی‌وی و وب‌سایت iCloud مرور کند و همچنین قابلیت همگام‌سازی عکس‌ها در رایانه‌های ویندوزی را نیز از طریق iCloud برای ویندوز خواهد داشت.


نورنیوز
کلید واژگان
اپل
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی