شناسه خبر : 140191
تاریخ انتشار : 1402/02/31 11:54
«بن گویر» باز هم به مسجدالاقصی تعرض کرد

«بن گویر» باز هم به مسجدالاقصی تعرض کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، به خود اجازه داد تا بار دیگر تحت حفاظت پلیس و با ادعای مالکیت این رژیم بر قدس شریف، به مسجدالاقصی تعرض کند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه به همراه گروهی از صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی یورش برد.

وی ضمن تعرض به حریم مسجدالاقصی گفت: تهدیدهای حماس تاثیری روی ما ندارد و ما مالکان اورشلیم (بیت المقدس) هستیم.

این اقدام تحت تدابیر امنیتی از سوی پلیس رژیم صهیونیستی انجام شد.

روز پنجشنبه گذشته نیز صهیونیست‌ها به بهانه «راهپیمایی پرچم»، به مسجدالاقصی یورش بردند که این اقدام با موجی از محکومیت کشور‌های اسلامی مواجه شد. در این روز، شهرک نشینان صهیونیست با در دست داشتن پرچم این رژیم جعلی، شعار‌های ضدعربی سرداده و به رقص و آواز پرداختند.

منابع خبری همچنین از مشارکت بن گویر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی، «ایزرائیل کاتز» وزیر انرژی و «یولی ادلشتاین» رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کنست این رژیم در «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی خبر دادند.

بن گویر در سایه حمایت نیرو‌های رژیم صهیونیستی دی ماه گذشته نیز به همراه شماری از صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشت و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین، کشور‌های عربی از جمله قطر، اردن، امارات، عربستان، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند. کشور‌های مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

با این حال، در آن مقطع، بن گویر اعلام کرد که باز هم به مسجدالاقصی خواهد رفت و از حماس نمی‌ترسد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی