شناسه خبر : 139972
تاریخ انتشار : 1402/02/24 19:58
حق‌آبه ایران از هیرمند را با جدیت پیگیری کنید

مأموریت ویژه رئیس‌جمهور به وزرای نیرو و امور خارجه؛

حق‌آبه ایران از هیرمند را با جدیت پیگیری کنید

رئیس‌جمهور به وزرای امور خارجه و نیرو مأموریت داد با توجه به اهمیت حق‌آبه ایران از رود هیرمند، این مسئله را به‌طور ویژه و با جدیت پیگیری کنند.

نورنیوز - گروه سیاست: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در نوار غزه و درخواست صهیونیست‌ها برای برقراری آتش‌‌بس، تصریح کرد: گرچه شهادت عزیزان ما در غزه اندوه‌بار بود ولی جریان مقاومت در فلسطین با ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی، نشان داد ابتکار عمل را در دست داشته و حرف نهایی را ‌می‌زند.

آیت‌الله رئیسی همچنین با مأموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، تأکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مسئله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.

رئیس‌جمهور در ادامه همکاری صدا و سیما در انعکاس دقیق و خلاقانه تصمیمات و اقدامات دولت در جهت امیدآفرینی هر چه بیشتر در جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمنان و بدخواهان همواره برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم فضاسازی می‌کنند و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید با انعکاس هوشمندانه واقعیت‌ها، امید و اعتماد را در جامعه افزایش دهند.

رئیسی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت رهبر مذهب تشیع، حضرت امام صادق (ع) توجه به مقام ولایت، مبارزه با ظلم و تربیت انسان‌های صالح را از آموزه‌های آن حضرت دانست و بر لزوم توجه دولتمردان به سیره و سلوک امام صادق (ع) تأکید کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی