شناسه خبر : 139796
تاریخ انتشار : 1402/02/20 17:28
موشک‌های مقاومت با فناوری جدید از گنبد آهنین عبور کردند

موشک‌های مقاومت با فناوری جدید از گنبد آهنین عبور کردند

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین عصر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی درباره عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین عصر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی درباره عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است: در واکنش به جنایت ترور جهاد غنام، خلیل البهتینی و طارق عزالدین رهبران گروهان‌های قدس، عملیات «انتقام آزادگان» را راه‌اندازی کردیم.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تصریح کرد: در این عملیات صدها موشک به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه و تل‌آویو شلیک کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بمباران خانه‌های غیرنظامیان و ترور دلاور مردان ما خط قرمز است و با قدرت تمام با آن مقابله خواهیم کرد. رژیم اشغالگر بابت این جنایت بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به سوی اراضی اشغالی

منابع عبری اذعان کردند که در جریان حملات موشکی مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی، دست‌کم ۳۰۰ موشک به سوی این مناطق پرتاب شده است.

فناوری جدید موشک‌های مقاومت برای عبور از گنبد آهنین

المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده به سمت تل‌آویو دارای فناوری جدیدی است که به آن اجازه عبور از سامانه گنبد آهنین را می‌دهد.

نبرد هنوز تمام نشده است

منابع آگاه فلسطینی تاکید کردند که عملیات موشکی مقاومت موسوم به «انتقام آزادگان» هنوز به پایان نرسیده و همچنان ادامه خواهد داشت.

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی