شناسه خبر : 139752
تاریخ انتشار : 1402/02/20 08:06
صفحات غیرفعال در توئیتر بسته می‌شود

صفحات غیرفعال در توئیتر بسته می‌شود

ایلان ماسک در جدیدترین تصمیم خود با هدف افزایش فعالیت این شبکه اجتماعی، اعلام کرد که حساب‌هایی که سال‌ها در توییتر غیرفعال بوده‌اند، از این پلتفرم حذف خواهند شد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: صاحب توییتر در صفحه خود در توییتر نوشت: ما اکانت‌هایی را که سال هاست اصلا فعال نبوده اند حذف می‌کنیم تا متوجه شوید که تعداد فالوور‌های شما کاهش می‌یابد.

ماسک از زمان خرید این پلتفرم به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار در پایان اکتبر، با اخراج تعداد زیادی از کارمندان، اتخاذ تصمیمات تحریک آمیز و ایجاد تغییرات آشفته، تغییرات عمده‌ای را در توییتر به راه انداخته است.

به گفته تحلیلگران، در حالی که تعدادی از تبلیغ‌کنندگان با توییتر و برنامه‌های کاربردی آن سروکار ندارند، به نظر نمی‌رسد که فرمول جدید اشتراک پولی، «تویتر آبی»، زیان‌ها را جبران کند.

با این حال، رئیس "تسلا" و "اسپیس ایکس" به ایجاد تغییرات اساسی در توییتر، به دلیل بازگشت تعداد زیادی از طرفداران خود به این پلتفرم، ادامه می‌دهد.

او در نظرسنجی که یکشنبه راه اندازی کرد، از کاربران توییتر پرسید: "ما سخت کار می‌کنیم تا پلتفرم را تا حد امکان سرگرم کننده کنیم... چگونه آن را با آنچه که شش ماه پیش بود مقایسه می‌کنید؟ "

نتیجه این بود که حدود ۴۶ ٪ از ۱.۵ میلیون پاسخ دهنده به "بهتر" و ۳۸ ٪ به "بدترین" رای دادند.

شرکت تحقیقاتی Insider Intelligence گزارش می‌دهد که درآمد توییتر امسال ۲۸ درصد کاهش می‌یابد، زیرا "تبلیغ کنندگان به ماسک اعتماد ندارند. "

ماسک در مصاحبه با بی‌بی‌سی خلاف آن را تایید کرد و اشاره کرد که این شرکت متوجه بازگشت تبلیغ‌کنندگان شده و «تقریباً در نقطه سربه‌سر» قرار دارد.


نورنیوز
کلید واژگان
توئیترایلان ماسک
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی