شناسه خبر : 139657
تاریخ انتشار : 1402/02/17 21:34
اردوغان: استانبول اگر بله بگوید، من پیروز انتخابات خواهم بود

اردوغان: استانبول اگر بله بگوید، من پیروز انتخابات خواهم بود

رجب طیب اردوغان در یک سخنرانی انتخاباتی در شهر استانبول گفت: اگر استانبول بله بگوید، کار انتخابات تمام شده است و ما یک نفر (کمال قلیچداراوغلو جدی‌ترین رقیب اردوغان) را بازنشسته خواهیم کرد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: رجب طیب اردوغان در یک سخنرانی انتخاباتی در شهر استانبول  که در فرودگاه آتاترک و بنا به ادعای رسانه‌ها با حضور بیش از ۱.۷ میلیون نفر برگزار شد، افزود: اجازه نخواهیم داد که قلیچداراوغلو با همراهی سازمان‌های تروریستی، کشور ترکیه را تجزیه کند.

او بیان کرد: اگر استانبول بله بگوید، کار انتخابات تمام شده است و ما یک نفر (کمال قلیچداراوغلو جدی‌ترین رقیب اردوغان) را بازنشسته خواهیم کرد.

نامزد ائتلاف جمهور با بیان اینکه رسانه‌ها و روزنامه‌های اروپا اکنون این تجمع استانبول را رصد و تماشا می‌کنند، اظهار کرد: امیدوارم که ماسک از چهره کسانی که درباره ترکیه محاسبات سیاه کرده‌اند، بیفتد.

او تجمع امروز هوادارانش در استانبول را بهترین پاسخ به رقبای خود دانست و با پیش‌بینی برنده شدن خود در انتخابات تأکید کرد: بعد از انتخابات به همه ۷۹ استان ترکیه سفر کرده و از همه مردم به طور حضوری قدردانی خواهم کرد.

اردوغان همچنین با برشمردن خدمات دولت و حزب عدالت و توسعه در طول دو دهه گذشته در کشور ترکیه گفت: کسانی که کمپین جهانی راه انداخته و گفتند که اردوغان باید برود، امروز جواب خود را گرفتند.

او رقبای خود را عوامل گروه‌های تروریستی ساکن در کوهستان قندیل خواند و افزود: آنها پشت درهای بسته باهم ملاقات کرده و نقشی را که به آنها محول شده است، ایفا می‌کنند ولی مردم ترکیه در روز یکشنبه هفته آینده با حس میهن‌پرستی، صندوق‌های رأی را پر خواهند کرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی