شناسه خبر : 139257
تاریخ انتشار : 1402/02/09 22:34
صهیونیست‌های معترض همچنان خواسته‌هایشان را با عصبانیت طلب می‌کنند

صهیونیست‌های معترض همچنان خواسته‌هایشان را با عصبانیت طلب می‌کنند

منابع خبری گزارش دادند، هزاران نفر در فلسطین اشغالی در هفدهمین شنبه متوالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: هزاران نفر در فلسطین اشغالی در هفدهمین شنبه متوالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات و همچنان خواستار توقف روند تصویب طرح جنجالی کابینه وی با عنوان اصلاح قانون قضایی هستند.

منابع محلی گزارش دادند، ۲۰۰ هزار نفر در خیابان کابالان در تل آویو تجمع اعتراضی برگزار و مخالفت خود را با طرح تغییرات قضایی اعلام کردند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، ۳۰ هزار نفر در حیفا، ۱۸ هزار نفر در کفارسابا و ۱۶ هزار نفر نیز در نتانیا تظاهرات کردند و همچنین تظاهرات مشابهی در قدس اشغالی، هرتزلیا، رعنانا و نهریا برگزار شده است.

معترضان اعلام کردند پنجشنبه آینده نیز موج جدیدی از نافرمانی و تظاهرات در مخالفت با طرح تغییرات قضایی در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی برگزار خواهند کرد.

این تظاهرات در حالی برگزار شده که پنجشنبه گذشته نیز طرفداران کابینه نتانیاهو و طرح تغییرات قضایی در قدس اشغالی دست به تجمع زده بودند.

تظاهرات علیه لایحه نظام قضایی در حالی صورت می‌گیرد که نتانیاهو در نتیجه فشار افکار عمومی و فشارهای آمریکا مجبور شد که این طرح را به صورت موقت تعلیق کند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی