شناسه خبر : 139104
تاریخ انتشار : 1402/02/05 17:33
اسرائیل با اختلافات شدیدی مواجه است

رئیس شاباک:

اسرائیل با اختلافات شدیدی مواجه است

رئیس شاباک امروز (سه شنبه) اعلام کرد که اسرائیل با اختلافات شدید و چالش‌های خارجی مواجه است.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: رئیس شاباک امروز (سه شنبه) اعلام کرد که اسرائیل با اختلافات شدید و چالش‌های خارجی مواجه است.

رونین بار، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) در مراسم بزرگداشت کشته شدگان نیروهای شاباک اعلام کرد که اسرائیل با اختلافات شدید و چالش‌های خارجی مواجه است.

او تهدید کرد که اسرائیل به عملیات خصمانه خود به ویژه علیه فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.

رونین بار در مراسمی که در مقر شاباک برگزار شده بود، عنوان داشت که ویژگی مرحله کنونی اختلافات داخلی بسیار شدید است و تهدیدهای خارجی جدید نیز وجود دارد. این احساس وجود دارد که بلوکی از جبهه‌ها شکل گرفته و چالش‌ها افزایش یافته‌اند.

او افزود: در این دوره نیز دستگاه اطلاعات در بهترین وضعیت خود قرار دارد. گروهی که در اینجا حضور دارد -زنان، مردان دستگاه اطلاعات، تکنولوژی، پشتیبانی، کارشناسان حقوقی، بازرسان، نیروهای رزمی و نیروهای حراست- همه آنها در این اوضاع واقع متولد شده‌اند.

رونین بار عنوان داشت: به کسانی که از خارج آرزوی افزایش شکاف داخلی را می‌کنند و همچنین برای این امر کمک می‌کنند و ما را با "عملیات‌های تروریستی" و تحریک و شلیک راکت آزمایش می‌کنند، توصیه نمی‌کنم که این تیم را به چالش بکشانند، چراکه این تیم به سراغ آنها در اردوگاه‌هایشان و خانه‌هایشان خواهد رفت. دستگاه امنیتی آماده بوده و است. این دستگاه آرزوی نبرد نمی‌کند اما برای آن آماده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی