شناسه خبر : 137579
تاریخ انتشار : 1401/12/28 14:50
تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر از منتفی شدن تخصیص سهام عدالت به جاماندگان داد.

نورنیوز - گروه اقتصاد: حسین قربان‌زاده با بیان اینکه موضوع پرتفوی جاماندگان سهام عدالت برای سومین مرتبه در هیئت دولت مطرح شد اظهار کرد: امروز هم با واگذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی مس ایران به جاماندگان سهام عدالت موافقت نشد و در نتیجه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد.

وی توضیح داد: دولت دیگر سهام ارزنده‌ای با ارزش ۳۵ هزار میلیارد تومان ندارد که به جاماندگان سهام عدالت تخصیص دهد. در واقع قرار بود به ۳.۵ میلیون نفر از افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند (افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین ۳ دهک اول ایثارگران)، نفری ۱۰ میلیون تومان سهام تخصیص داده شود.

به گزارش آنا، پیش از این مقرر شده بود تا ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ۳ دهک اول ایثارگران واگذار شود و اعضای شورای‌عالی اجرایی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی واگذاری سهام عدالت به ۳  میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با واگذاری ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به  ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ۳ دهک اول ایثارگران موافقت کردند.

 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی