شناسه خبر : 137519
تاریخ انتشار : 1401/12/27 13:29
احضار تعدادی از فعالان مقاومت در الخلیل

عضو شورای انقلابی جنبش فتح انتفاضه به نورنیوز گفت:

احضار تعدادی از فعالان مقاومت در الخلیل

یک فرمانده مقاومت فلسطین: امروز حکومت نامشروع صهیونیستی تلاش می‌کند با به شهادت رساندن مردم فلسطین، شهروندان خود را راضی نگه دارد، لذا شاهد جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین بودیم که سه مبارز جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: عضو شورای انقلابی جنبش فتح انتفاضه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «نورنیوز» در الخلیل از احضار خود توسط دفتر هماهنگی غیرنظامی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل در روز پنجشنبه خبر داد.

«عبدالمجید شدید» در این خصوص گفت: صهیونیست‌ها در بازجویی‌ها ضمن تهدید و اخطار، هشدار دادند که سرنوشت همه کسانی که طی روزهای آینده و با شروع ماه رمضان قصد انجام عملیات شهادت‌طلبانه در کرانه باختری داشته باشند، ترور و زندان خواهد بود.

مسئول جنبش فتح انتفاضه در کرانه باختری گفت: این سخنان و رفتار صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که آنها در وضع بسیار بدی قرار دارند، به ویژه اینکه این رژیم اشغال‌گر با بحران عمیق داخلی مواجه است و تظاهرات صهیونیست‌ها علیه دولت متزلزل نتانیاهو به اوج خود رسیده است.


 

این فرمانده مقاومت فلسطین گفت: امروز حکومت نامشروع صهیونیستی تلاش می‌کند با به شهادت رساندن مردم فلسطین، شهروندان خود را راضی نگه دارد، لذا شاهد جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین بودیم که سه مبارز جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

عبدالمجید شدید در پایان گفت: ما در جنبش فتح انتفاضه و مقاومت فلسطین تاکید می‌کنیم که هیچ‌یک از تهدیدات صهیونیست‌ها ما را نمی‌ترساند و راه مقاومت را با تمام قدرت و با هماهنگی کامل با محور مقاومت تا آزادی همه فلسطین از لوث وجود اشغال‌گران صهیونیست، ادامه می‌دهیم.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی