شناسه خبر : 136430
تاریخ انتشار : 1401/12/24 18:55
نتانیاهو سفرش به آلمان را به تعویق انداخت

نتانیاهو سفرش به آلمان را به تعویق انداخت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پرواز خود به برلین را به دلیل تحولات امنیتی و ادامه اعتراضات به تعویق انداخت.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: بنیامین نتانیاهو تصمیم به دلیل تحولات امنیتی و تدوام اعتراضات مخالفان، پروازش به سمت برلین را به تأخیر انداخته است.

دفتر نتانیاهو با درباره دلیل این تصمیم نتانیاهواعلام کرد که این تصمیم پس از بررسی تحولات امنیتی در سرزمین‌های اشغالی در سایه تظاهرات علیه طرح اصلاحات قضایی و همچنین تشدید تنش با فلسطینی‌ها اتخاذ شده است.

پیش از این اعلام شده بود که بنیامین نتانیاهو امروز در سفری سه روزه عازم برلین می‌شود.

سه شنبه نیز همزمان با تصمیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به برلین، صدها چهره دانشگاهی صهیونیست خواستار لغو این سفر شدند. آنها همچنین فراخوانی برای تظاهرات در برلین و فرودگاه «بن گوریون» برای جلوگیری از این سفر صادر کردند.

شبکه خبری المیادین در این باره گزارش داد که حدود یک هزار چهره دانشگاهی صهیونیست در پیامی به سفیر آلمان و سفیر انگلیس در سرزمین‌های اشغالی، خواستار تلاش برای لغو این سفر در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو شدند.

در همین حال، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که صهیونیست‌ها فراخوانی را برای برگزاری تظاهرات خودرویی در اطراف فرودگاه بن گوریون برای روز چهارشنبه صادر کرده‌اند تا مانع از خروج نتانیاهو و همسرش از تل‌آویو شوند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی