شناسه خبر : 134035
تاریخ انتشار : 1401/12/16 09:59
نمایش کمدی صهیونیست‌ها؛ تحریف تاریخ با هدف فرار به آینده!

نورنیوز بررسی کرد؛

نمایش کمدی صهیونیست‌ها؛ تحریف تاریخ با هدف فرار به آینده!

در فقدان مولفه‌های برتری در زمان حال و آینده، صهیونیست‌ها دیواری کوتاه‌تر از تاریخ برای فرار از روند «سقوط ترکیبی و محتوم» خود ندارند، لذا دست به تحریف تاریخ زده‌اند تا بلکه بتوانند در مواجهه با قدرت همه‌جانبه ایران، مقاومت بیشتری صورت دهند.

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: این روزها موساد و نهادهای امنیتی رژیم اشغال‌گر قدس، بازی مضحک دیگری را با هدف تشدید تقابل خود با نظام و ملت ایران آغاز کرده‌اند که ریشه در گذشته دارد! 

بنابر ادعای مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی، اسناد طبقه‌بندی شده و محرمانه‌ای از آنچه «آرشیو ملی اسرائیل» خوانده می‌شود، پس از ۴۰ سال خارج شده است که نشان می‌دهد سفیر آمریکا در تهران مدعی ارتباط با انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است! 

بر اساس این اسناد ادعایی، «ویلیام سولیوان» سفیر وقت آمریکا در تهران چنین موضوعی را در مذاکرات سال ۱۳۵۷ خود با مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است. 

گرچه اکنون حدود ده سال از مرگ ویلیام سولیوان در سال ۲۰۱۳ میلادی می‌گذرد و او قطعاً نمی‌تواند پاسخی به ادعای مضحک صهیونیست‌ها بدهد، اما در جای جای کتاب «مأموریت در ایران» که به خاطرات آن روزهای او اختصاص دارد، آمده است که چگونه واشینگتن و اعضای ارشد دولت «جیمی کارتر» از جمله «زبیگنیو برژینسکی» مشاور امنیت ملی او نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع انقلاب به‌کار گرفتند. 

حتی سولیوان در کتاب خود اشاره کرده است که چگونه به‌شکلی مفتضحانه و قبل از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، ناچار به ترک خاک ایران شده است. 

مأموریت سولیوان در ایران دو سال پیش از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ آغاز شد و تا اندکی پیش از اشغال لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام ادامه داشت.

برژینسکی و «سایرس ونس» وزیر خارجه وقت ایالات متحده که قدرت پیش‌بینی انقلاب اسلامی ایران را حتی در ماه‌های منتهی به ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ نداشتند، این برآورد تحلیلی و محاسباتی نادرست را به مقامات رژیم صهیونیستی و افسران ارشد موساد در تهران نیز منتقل کرده بودند.

بی‌دلیل نبود که موساد از «پرویز ثابتی» رئیس اداره سوم ساواک خواسته بود تا بدون نگرانی بابت آینده رژیم شاه و با خیالی آسوده به شکنجه زندانیان و مخالفان رژیم طاغوت ادامه دهد.

حال اکنون کسانی به طور ناخواسته بازیگران اصلی صحنه‌پردازی کاذب صهیونیست‌ها از تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند که هیچ یک در قید حیات نیستند! 

اکنون پس از ۴۴ سال، مقامات رژیم اشغال‌گر قدس روی به روایت‌سازی وارونه از تاریخ آورده‌اند تا بلکه بتوانند از گذشته‌ سیاه خود به نوعی برای گریز به سوی آینده استفاده کنند! 

صهیونیست‌ها دقیقا این ادعای دروغین و سندسازی کاذب را زمانی مطرح کرده‌اند که به قول «تامیر پاردو» رئیس سابق موساد، به واسطه بحران‌های داخلی و بسیار عمیق شکل گرفته در اراضی اشغالی، رویای‌شان به کابوسی تلخ تبدیل شده و موجودیت جعلی اسرائیل به پایان خود نزدیک می‌شود. 

بدیهی است که در فقدان مولفه‌های برتری در زمان حال و آینده، صهیونیست‌ها دیواری کوتاه‌تر از تاریخ و گذشته و برای فرار از روند «سقوط ترکیبی و محتوم» خود ندارند، لذا دست به تحریف تاریخ زده‌اند تا بلکه به واسطه تحریف ماهیت و عوامل موجده انقلاب اسلامی بتوانند در مواجهه با قدرت همه‌جانبه ایران، مقاومت بیشتری صورت دهند.

بهتر است مقامات صهیونیستی این حقیقت مطلق را بیش از هر زمان دیگری بدانند که تحریف تاریخ توسط آنها، نه تنها فاصله‌ای میان مردم و انقلاب اسلامی و نظام مقدس برخاسته از آن نخواهد انداخت، بلکه حقانیت و اصالت انقلاب را بیش از پیش نزد افکار عمومی ایران و جهان به اثبات خواهد رساند.


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی