شناسه خبر : 134026
تاریخ انتشار : 1401/12/15 21:50
اولین واکنش نتانیاهو به نافرمانی نظامی در ارتش

اولین واکنش نتانیاهو به نافرمانی نظامی در ارتش

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به گسترش نافرمانی نظامی در بخش‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی و اعتصاب خلبانان جنگنده "اف15 آی"، این اتفاق را تهدیدی برای موجودیت این رژیم ارزیابی کرد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به گسترش نافرمانی نظامی در بخش‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی و اعتصاب خلبانان جنگنده "اف۱۵ آی"، این اتفاق را تهدیدی برای موجودیت این رژیم ارزیابی کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی در این باره نوشت: هیچ جایی برای شورش و سرپیچی از دستورات در ارتش وجود ندارد، چراکه این اقدام تهدیدی بنیادی برای موجودیت ما است.

یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون نیز در تازه‌ترین اظهار نظر خود در این باره و در پاسخ به نتانیاهو، گفت: تنها مسئول هرج‌ومرج و شکاف عمیق میان مردم و ارتش مخرب‌ترین کابینه در تاریخ است.

او خطاب به نتانیاهو افزود: نتانیاهو، دو حزب در کابینه شما وجود دارد که برنامه انتخاباتی آنها رد دستورات نظامی است پس چرا یک کلمه در مورد آنها صحبت نمی‌کنید؟ به جای کنفرانس‌های مطبوعاتی با دلقک tiktok (ایتامار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی) دست از این جنون بردارید.

هشدار مقامات صهیونیستی از نافرمانی در یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح می‌شود که خلبانان شرکت هواپیمایی «العال» رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه با انتقال نخست‌وزیر این رژیم و همسرش به ایتالیا در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی مخالفت کردند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی