شناسه خبر : 132975
تاریخ انتشار : 1401/12/15 12:01
دروغ «نتانیاهو» درباره توان مقابله با ایران را برملا می‌کنم

«لاپید» تهدید کرد؛

دروغ «نتانیاهو» درباره توان مقابله با ایران را برملا می‌کنم

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی می‌گوید که ادعاهای نخست‌وزیر این رژیم درباره توان رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران، صحت ندارد و در حد لفاظی است.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق و از رهبران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را به دروغگویی و اغراق درباره سطح آمادگی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران متهم کرد.

در همین رابطه، لاپید در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: اگر نتانیاهو دست از دروغگویی درخصوص آمادگی در موضوع ایران نکشد، مجبور خواهم شد که تمام شکاف‌ها و کم کاری‌هایی که وی مسؤول آن بوده و ما آن را تغییر دادیم، تشریح کنم.

لاپید افزود: پیشنهاد می‌کنم نتانیاهو درباره آمادگی در مقابله با ایران زیاد سخن نگوید، پیش از هرچیز باید کار بیشتری انجام دهد.

پیشتر نتانیاهو در مصاحبه با شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی و گزارش ادعایی خبرگزاری بلومبرگ مبنی غنی سازی ۸۴ درصدی اورانیوم از سوی ایران، ادعا کرده بود: اطمینان دارم که اسرائیل توان مقابله با ایران را دارد.

وی همچنین در واکنش به اظهارات «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را غیرقانونی خوانده بود، گفت: گروسی فردی شایسته است که اظهارات بی‌ارزشی مطرح کرده بود.

این نخستین بار نیست که ادعاهای نتانیاهو درباره ایران از سوی مقامات و رسانه های صهیونیستی به چالش کشیده می شود. پیش از این نیز شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به اینکه انبار موشک‌های تل آویو در درگیری‌های اخیر با مقاومت فلسطین خالی شده، تاکید کرد که نتانیاهو هیچگاه توان اقدام نظامی علیه ایران را نداشته و نخواهد داشت.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی