شناسه خبر : 132954
تاریخ انتشار : 1401/12/14 20:29
«شاباک» مسئول حفاظت از همسر نتانیاهو شد

«شاباک» مسئول حفاظت از همسر نتانیاهو شد

در پی ابراز نگرانی «ساره نتانیاهو» همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از محاصره شدنش توسط معترضان در آرایشگاهی در تل‌آویو، مسئولیت حفاظت از خانواده نتانیاهو به شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) منتقل شده است.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: اقدام اخیر معترضان و مخالفان کابینه نتانیاهو در محاصره «ساره نتانیاهو» سر و صدای زیادی در فلسطین اشغالی ایجاد کرده است؛ به طوری که شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مسئولیت حفاظت از همسر و خانواده نتانیاهو را بر عهده گرفته است.

«ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی شدید درباره این اتفاق گفت: «حادثه هولناکی بود و می‌توانست به قتل ختم شود».

او در ادامه از نظامیان پلیس، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی‌هایشان نسبت به اتفاق پیش آمده برای وی و تلاش برای نجاتش تشکر و قدردانی کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که چهارشنبه شب پس از حدود سه ساعت از آن که صدها معترض سالن آرایش ساره نتانیاهو را محاصره کرده بودند، پلیس اسرائیل موفق شد که وی را نجات دهد.

معترضان با سر دادن شعار «اسرائیل در حال سوختن است و ساره دارد موهایش را اصلاح می‌کند» به همسر نتانیاهو نسبت به بی‌توجهی شوهرش در حل معضلات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

ایلی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با نسبت دادن این اقدامات به یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق و رهبر جناح اپوزیسیون گفت: لاپید از خواب بیدار شو.

او افزود: حادثه خطرناکی که صدها افراد طرفدار هرج‌ومرج علیه همسر نخست‌وزیر انجام دادند، یک خشونت خطرناک و حقیرانه است که تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند.

کوهن خطاب به لاپید افزود: از لاپید؛ رهبران معارضان می‌خواهم که اگر هنوز ذره‌ای مسؤولیت درونت هست، دستور دهی که این حادثه خطرناک پایان یابد.

اعتراضات صهیونیست‌ها به تصویب قانون اصلاحات قضایی همچنان ادامه دارد و معترضان خواستار لغو این قانون هستند.


نورنیوز
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی