شناسه خبر : 130286
تاریخ انتشار : 1401/11/30 18:01
آوار اقدامات نتانیاهو بر سر مردم فرو خواهد ریخت

لاپید:

آوار اقدامات نتانیاهو بر سر مردم فرو خواهد ریخت

نخست‌وزیر سابق صهیونیستی و رئیس فعلی اپوزیسیون این رژیم با هشدار نسبت به طرح اصلاحات قضایی کابینت تندرو این رژیم، گفت که این طرح اقتصاد و امنیت را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: ئیر لاپید، نخست‌وزیر سابق صهیونیستی و رئیس فعلی اپوزیسیون این رژیم با هشدار نسبت به طرح اصلاحات قضایی کابینت تندرو این رژیم، گفت که این طرح اقتصاد و امنیت رژیم اسرائیل را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

او اظهار کرد:  در حال از دست دادن آمریکا و آسیب وارد شدن به اقتصاد هستیم. واشنگتن از آنچه اینجا اتفاق می‌افتد وحشت‌زده و مبهوت است و من هم همین‌طور.

لاپید افزود: اگر آنها (کابینه) به کاری که الان انجام می‌دهند ادامه دهند، همه چیز روی سر ما فرو می‌ریزد، بنابراین پیش از بررسی طرح اصلاحات، آن را کنار بگذارید.

او ادامه داد: اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت که علاوه بر پیامدهای اقتصادی متضرر شدن روابط با آمریکا مهم‌ترین پیامد این اقدامات است که خطرناک‌تر از وقوع جنگ است.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست نتانیاهو از زمان روی کار آمدن یک سری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده است که از نظر جناح اپوزیسیون و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

"اسحاق هرتسوگ" رئیس‌ رژیم صهیونیستی چندی پیش با اظهار نگرانی اذعان کرد که این رژیم در چنگال یک اختلاف‌نظر بزرگ قرار دارد و ممکن است از هم بپاشد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی