شناسه خبر : 130087
تاریخ انتشار : 1401/11/26 10:19
بارش برف و سردی هوا تداوم دارد

بارش برف و سردی هوا تداوم دارد

سازمان هواشناسی با اعلام تمدید وضعیت جوی نارنجی، از تداوم بارش‌ها در استان‌های غربی و مرکزی و تشدید بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری و 6 استان دیگر خبر داد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: سازمان هواشناسی با تمدید اعلام وضعیت نارنجی جوی در روز جاری (چهارشنبه)، از تداوم بارش برف و باران در پی تقویت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، شمال غرب فارس، نیمه شرقی لرستان، جنوب و غرب اصفهان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خبر داد.

هواشناسی همچنین وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری را تا پایان امروز قرمز اعلام کرد و نسبت به تداوم بارش برف شدید و وقوع بهمن هشدار داد.

امروز بارش‌ها با شدت کمتر در خوزستان، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی، سمنان، قزوین، البرز و تهران تداوم دارد.

بر اساس تحلیل هواشناسی، سامانه بارشی تا پایان روز پنج‌شنبه در کشور فعال است و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، نیمه شمالی فارس و ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان نیز در روز پنجشنبه بارش خواهیم داشت.

انسداد راه‌های روستایی و اختلال حمل‌و نقل بین شهری و درون شهری، وقوع بهمن، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و اختلال در فعالیت‌های عمرانی از جمله مخاطرات تداوم وضعیت جوی نارنجی است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی