شناسه خبر : 127867
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین ساعت 18:48
بهمن ماه 1402/ پتک محکم اتحاد ملی بر سر اضداد چندپاره ضدانقلاب

نورنیوز بررسی کرد؛

بهمن ماه 1402/ پتک محکم اتحاد ملی بر سر اضداد چندپاره ضدانقلاب

حضور میلیونی امروز مردم که شاهدی گویا بر عشق به وطن و دلیلی روشن بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی بود، در حالی برگ زرینی دیگر بر تاریخ سراسر حماسه ایرانیان افزود که دشمنان حقیر این ملت بزرگ، از پس ماه‌ها جنگ رسانه‌ای و آشوب خیابانی، چیز دیگری را آرزو می‌کردند.

نورنیوز ـ گروه سیاست: راهپیمایی پرشکوه و حماسی ملت شریف و مقاوم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، امروز تماشایی‌تر از هر سال در تمام شهرها و روستاهای کشور برگزار شد.

این حضور میلیونی و مثال‌زدنی که شاهدی گویا بر عشق به وطن و دلیلی روشن بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی بود، در حالی برگ زرینی دیگر بر تاریخ سراسر حماسه ایرانیان افزود که دشمنان حقیر این ملت بزرگ، از پس ماه‌ها جنگ رسانه‌ای و آشوب خیابانی، چیز دیگری را آرزو می‌کردند.

آنها البته این‌بار نیز با اشتباهی بزرگ در محاسبات خود مواجه شده و مجددا از همان‌جایی ضربه خوردند که ۴۴ سال است از آن سیلی خورده و به عقب رانده شده‌اند و آن چیزی نیست جز «اتحاد و انسجام ملی ایرانیان» که از پس فراز و فرودهای بسیار و در عین مشکلات زیاد، همواره کیان این کشور را حفظ کرده است.

مروری بر تلاش شبانه‌روزی چندماه گذشته دشمن غربی-صهیونیستی که با عمله‌گیِ وطن‌فروشان و جریان‌های چندپاره‌ی ضدانقلاب سعی در ناامن‌سازی کشور داشتند، نشان می‌دهد که ملت ایران در چند ماه اخیر با بزرگترین هجوم ترکیبی با محوریت جنگ شناختی مواجه بود تا شاید دست از آرمان‌هایش بکشد، غافل از اینکه این ملت اتفاقا از پس چنین فتنه‌هایی، تازه از نو رگ در خون‌هایش می‌جوشد.

دروغ‌پراکنی، ایجاد تخم کینه و نفرت، کشته‌سازی و ایراد اتهام آدم‌کشی و تجاوز به نظام، تطهیر رژیم منحوس پهلوی و فرقه جانی و تروریست منافقین، تشدید تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی بر کشور، فراخوان‌های اغتشاشی، اعمال فشارهای بسیار زیاد روانی علیه ورزشکاران و هنرمندان (جام جهانی و جشنواره‌های فجر) و... تنها نمونه‌ای از خباثت‌های اخیر رسانه‌های تروریستی بود که با پول سعودی و به فرمان اتاق فکرهای غربی، مرزهای توحش و رذالت را جابجا کردند.

آنها در آخرین قدم و ناامید از اینکه پروژه‌هایشان جواب نداده و از فردای جشن ملی ۲۲ بهمن پاسخی برای اربابانشان جهت تداوم امرار معاش ننگین خود ندارند، کوشیدند با نمایشی مضحک و از سر استیصال در خانه پدری‌شان (واشینگتن)، ویترینی از جمع اضداد را کنار هم جمع کنند تا به زعم خود کارت آخرشان را رو کنند و پیشاپیش، خروش مردم ایران در روز ۲۲ بهمن را تحت‌الشعاع قرار دهند.

این نمایش مضحک هم اما جواب نداد و بسیاری از تحلیلگران را به این اذعان واداشت که جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را چه باک که مخالفینی این چنین زبون دارد که لب کلامشان در نشست دانشگاه جورج تاون، تحقیر و تمسخر ایران و ایرانی بود و بس.

و اما امروز ملت ایران یک بار دیگر نشان داد که در سمت درست تاریخ ایستاده و اعلام کرد که بار مشکلاتش را خودش به دوش خواهد کشید اما به احدی باج نخواهد داد و سربلند و مقاوم به مسیر خود تا رسیدن به بالاترین قله‌های پیروزی و افتخار ادامه می‌دهد، تا روز موعودی که انشاءالله ندای «انا المهدی» از کنار کعبه به آسمان بلند شود و رایحه دلنشین ظهور، شمیم آزادگان و مستضعفان جهان را بنوازد.


نورنیوز
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی